Wednesday 10 October 2012

rapuh dalam langkah


ku rapuh dalam langkah
ku rapuh dalam mencari makna sebuah derita
ku rapuh dalam segala-segala

aku tetap aku
sekuat mana pun aku mencuba
aku tetap rapuh
aku tetap tersungkur dengan perasaan sendiri
aku tetap terpaksa berperang dengan perasaan sendiri

sedalam mana sekuat mana aku cuba menyembunyikan segala rasa
dan akhirnya semua itu membuatkan aku terus rapuh
rapuh sehingga aku xberdaya lagi utk berdiri
melihat kebahagiaan di sekeliling aku

aku masih lagi rapuh
hati dan perasaan entah hilang kemana
ku cuba mencari semuanya
tp ku tersesat sendiri
didalam dunia yg ku ciptakan sendiri

rapuh aku
mencari lagi makna kebahagiaan
yang hilang tp hanya utuk fizikal bukan hati
walau pun jasad kita terpisah tp hati kita tetap bersama
ini janji dan sumpah aku padamu

berikan aku sedikit kekuatan agar aku dapat teruskan hidup ini
agar aku bisa mencintai dirimu
cintamu sudah sebati didalam jiwa ini
yang menjadi nadi ku selama ini
biarkan ia terus berada disitu
sejauh mana ku berlari
sejauh mana kau pergi
bawa bersama cinta kita
biar cinta ini tersimpul mati didalam jiwa kita.

# always love u co much AHMAD FIRDAUS.

No comments: