Sunday 7 October 2012

once upon a time

assalamualaikum dan selamat malam semua ^_^

ohoii apakah once upon a time bajet-bajet cerita fairy tale budak-budak la ni kan . ini la keje aku bila duk bosan padahal essaimen melambak-melambak tp ditangguhkan bila nk sedar pun xtau la hais fathin please wakeup ! ahaks. keje ni yg aku buat , tdi saja-saja la aku baca balek komen aku nan my gegumuk . eluk-eluk tgh membaca komen satu persatu sampai tergelak sorang-sorang xhengat dunia terjumpa demn! satu komen ni , walaweh ! malu derr , disebabkan komen ni la kami terhanyut sampai macam ni ahaks.

jom hadap komen ni

maaf la saya xpandai print screen
ahaks
msti korang xdpt baca kan
hoho


adess
malu cekk
setiap kali keluar g date mesti gegumuk nak bahan
*oke tipu je*
mana sampai hati die nk tgk gf kesayangan ni tarek muka
haha

ouhh i miss that moment dear , love u co much !
salam.

No comments: