Thursday 4 October 2012

october already

asalamualaikum happy thursday u all ahaks!

yehuuuuuu october already , actober ni killing month for this sem to me laa , haiiyaaa banyak bebenor nya assingment + test + kuiz yg perlu disetle kan.xhabis lagi nk merunggut tu haish , fiuhhh semput tauu nk siapkan semua ni . eh perasan x?? xkan xperasan entry aku kali ni len sikit kan? bek mengiyakan sebelum aku bertukar jadi hulk ijoo haha.aku da xcerita soal hati + perasaan dan selanjutnya lah. oke fine bawu 2 hari lepas post lagu jiwang bagai-bagaikan.ni yang nk terasa sorok muka bawah bantal duk senyap-senyap .asyik bercerita soal hati dan perasaan sangt pun xbole , nanti mesti korang jemu kan? tp hader aku kesah , blog aku suka hati aku la kan , haha.sini je ruang yg ada utk aku meluahkan segala rasa . ishh apa aku ni kan da menyimpang len hari aku cerita sal ni lagi oke , sekarang ni aku nk cerita sal bulan oktober ni , ha apa yg ada?pe lagi kena hadap assingment yg tiap-tiap minggu akan bertambah , xcukup tu tmbah dengan test + kuiz lagi . hope bole habiskan sem ni dengan cemerlang ya amin ! doakan aku oke ^_* to my beloved bf kta sama-sama berusaha mengahbiskan sem ni dengan cemerlang oke? hehe. walaupun awk selalu sibuk percaya la saya kt sini selalu tunggu awak ( eh da termasuk pulak) errrr okeyhla should stop sebelum merepek lebih banyk kan.

salam

No comments: