Wednesday 15 August 2012

snow house with love

asalamualaikum ~

fuh fuh fuh entry tertangguh lagi , maaf la agk lambt menghupdate story ni disebabkan aku nk berlaku adil buat entry-entry aku so aku rajen kan diri utk hupdate cerita ini ! maaf  ^_^

 alkisah bermulaaa ,

 jom taip entry laju-laju dan tahap pembacaan juga laju actually pada 9.7.2012 (dekat sebulan da cerita ni) aku nan pakwe tersayang menjejakkan kaki buat pertama kali nya di  snow house ICITY shah alam , almaklumlah nk g luar negara cam lambat jew lagi and xtau da rezeki or tidak nak kesanakan diesebabkan aku teringin sangt nk men salji  jadinya pakwe tersayang ni pun bawa la aku kesini , terima kaseh sayang ! fiuhhh lap peluh satt ,semput ahaks.

malas nk cerita pepanjang kan ! so korang hadap la gambar-gambar kami yang ohsem lagi bergaya ni

.
.
.
.
.


same pic


kesian terpaksa tunduk
ahaks


eh lagi diee


kan senang xyah nk tunduk-tunduk bagai
*oke aku memang pendek*


sejukk grr


apakah ?


bajet-bajet je ni
ahaks


sama lak nan patung sebelah tu
hehe


peacee


ni la rumah ais saya
hehe


selamat datang !


>_*


firdausfathin
<3 br="br">


sejuk sejuk


adore him 


hoi !


kami lagi !


lagi dan lagi !


maaf kabur pulak


saya pendek
die tinggi
match?


senyummm
^_^


peacee yooo


^_*


i love u


adalah dekat 2 jam kami duk dalam ni , perghhhh ! sejuk die xley cakap la memang sejuk gile sampai gigil aku ,cakap pun da kua asap haha! neway im happy thanks for the moment b , pasti akan igt sampai bila-bila. hope da lagi kesempatan kita masuk rumah salji ni kan ! xpuas maen lagi sebenarnya . hehe! i love u co much b

salam.

No comments: