Tuesday 14 August 2012

nota buat kekasih

asalamualaikum !

oke entry ni sangat-sangat khas buat die yg bernama kekasih, sebelum start entry ni aku nk amik feel jap biaq si die yg menbaca nota ni terharu sebagaimana aku yg menulis kan nota ni sob sob sob belum start lagi air mata da turun pulak aishh >_<

fiuhhh lap air mata sat yang turun umpama hujan lebatt pulak , entry kali ni sangat special buat beloved boyfrren aku.even dalam blog ni smua khas utk die tp yg kali ni lebh special , kalo korang xnk baca sila tinggalkan blog aku dengan segera oke! sbb entry ni aku buat khas utk die sorg jew .

note for u :

asalamualalaikum (jawab salam dlu na sebeblum truskan)

saya saja buatkan entry khas ni utk awak , sebb byk yg saya nk sampaikan kt awak saya takut saya xsempat nk luahkan semua ni.banyak dugaan yg mendatangi hubungan kita sejak akhir-akhir ni kan?sehingga kadang-kadang kita terpaksa berfikir dugaan apakah ini ? utk menguatkan hubungan kita atau kita tidak ditakdirkan bersama.awak , saya xpernah rasa menyesal mengenali awak , menyanyangi awak dan menjalinkan hubungan cinta ini dengan awak ( walaweh skema sgt ni awat ). saya rasa bertuah sgt sebb dapat rasa cinta dan kasih sayang awak , ye saya mengaku dulu sewktu awk tinggalkan saya sakit sangat sampai saya da xsanggup nak teruskan hidup ni , tp alahamdullih awak da tebus segala kesakitan dlu dengan kasih sayang awak terima kaseh ahmad firdaus ! tapi kali ni saya berharap kita sama-sama kuat tempuh segala dugaan  , jangan mudah putus asa yew. saya janji saya akn kuat demi hubungan kita harap awak pun sama. selagi awak bersama saya , saya akan pastikan awak bahagia dan awak akan kenang hubungan cinta kita sampai bila-bila sekiranya kita tidak ditakdirkan bersama. insyallh saya akn ikhls kan semua asalkan awak hidup dengan bahagia. tp awak jgn risau saya xkan menggalah dengan mudah , saya berharap awak pun sama jgn mudah menggalah yew. saya tau harapan saya besr sgt  kan, saya xsanggup nak kehilangan awak buat kali kedua . saya xsanggup nk hadapai wktu-wktu sush tu lagi. saya da sayang kan awak sepenuh nyawa saya. sama-sama kita berdoa jodh kita dipanjgkan amin !.last word for u AHMAD FIRDAUS SULAIMAN  I LOVE U CO MUCH TILL MY LAST BREATH ( oke da xley nk berhenti nages pulak)

saya berharap awak dapat rasa semua yg saya nk sampaikan buat awak , rasa kasih sayang yg terlalu dalam buat awak sampai xbole nk luahkan lgi. (saya kna berhenti sekarang sbb air mata ni laju je )

No comments: