Wednesday 29 August 2012

hari raya + bulan yang merumitkan

aslammualaikum

selamat malam semua , fuh fuh agak bersarang en.blog aku akibat diabaikan utk beberapa minggu , err bukan apa sejak-sejak en.lappy sakit agak susah utk aku meghupadate en.blog ni alololo maaf en.blog. >_<
utk pengetahuan semua aku baru je start sem baru so agak buzy sikit ye meyh? haha! mencee. ermm tajuk entry agak kesediahan disitu kan? memang bulan ni , bulan yang sgt-sangt rumit bagi aku , macm-macm hal da berlaku harap hati aku kuat utk tempuh semuanya. maaf semua jiwa aku agak kacau sikit lately ni , asyik nak nges n sesentapp ajew padahal benda kecik jew , xtau la asal jadi cmtu. kadang-kadang aku suka nk cari gdo nan en.pakwe padahal die xda buat salah apa-apa pun , maaf b sayang saja nk tarek perhatian b , sbb kadang-kadang rasa diabaikan wuarghhhh !!!=(

raya tahun ni raya paling useless dalam hidup aku , pagi-pagi raya lagi aku da nages-nages bagai erm semua orang happy tp tidak bagi aku. just try smile and hiding all sad inside. aku byk berpura-berpura macam xda pape yang berlaku erm mungkin ada hikmah disebalik semua ni , mleh nk taip panjng2 cita-cita sedih ni , biarlah menjadi rahsia aku sorang ! neway SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR & BATIN buat semua.

No comments: