Thursday 19 July 2012

selamat datang RAMADHAN

asalamualikum

selamat datang RAMADHAN seperti semua sedia maklum tanggal puasa sudah pun diumumkan pada sabtu ni 21.7.2012. wah ! macam xpercaya jew kan syukur kepada illahi sebab masih lagi dipanjang kan umur aku untuk menyambut ramadhan kali ini .semoga ramadhan yang bakal tiba ini lebih bermakna dari tahun-tahun sebelum ni.

aku mohon maaf pada yang pernah terasa hati dengan sikap aku secara sengaja atau tidak , macam-macam da berlaku selama ni . dari situ serba sedikit aku da pelajari segala kesilapan aku dan aku pun telah memaafkan sesiapa saja yang pernah menyakiti hati aku. semoga kita sama-sama perbaiki segala kekurangan diri kita insyallah .alahamdullilah ni da masuk kali kedua aku berpuasa bersama kekasih hati tersayang . xsangka juga setelah pelbagai dugaan yg menimpa kami selama ni akhirnya besama juga kan . ^_^

selamat menyambut RAMADHAN buat semua umat islam , xlupa buat bintang hati saya.

salam

No comments: