Tuesday 17 July 2012

the ohsem guy

asalamualaikum


yuhuu aish lama asenya da aku xhupdate blog ni kan , ya allah rindu yang teramat kt en.blog aku ni . apa khabr follower aku sekalian ? sihat-sihat kah sambil   menonton television dan berblogwalking kan. almaklumlah sekarang ni kan da strat cuti sem walaweh ipta cuti 2bulan aku cuti 3 minggu jew ! aishh , tambah lagi bulan puasa pun semakin menjelma kan ,semoga ramadhan kali ini lebih bermakna bebanding tahun lepas insyallah.

eh suda-suda la tu jum fokus kepada tajuk entry di atas tu , sebenarnya entry ni aku saja buat khas utk someone yg special sangat dalam hati dan hidup aku even memang dalam blog ni banyak cerita die je secara xlangsung kan ! tapi ada haku kesah ? blog aku kan , if korang rase nk baca teruskan if xnak xpe xpaksa hehe!

tapi bila baca tajuk mesti korang ase nak muntah ijo kan? haha! ohsem xohsem la even die banyak menyakitkan hati aku tapi die tetap seseorang yang ohsem ! awak ! ni entry khas lagi buat awak tau , baca sampai habis oke , mesti awak da rindu nak baca entry baru saya kan , *sambil tutup muka dengan bantal badan guling-guling atas tilam*.

awak
saya tetap nak bagitau awak banyak-banyak kali
yang saya sayang kan awak sangat-sangat
saya xpernah jemu ungkap kan tu
harap awak pun xjemu nk dengar benda yang sama berulang-ulang
^_^

awak , masa awal perkenalan awak memang menyakitkan hati saya , selalu sangat nk cari gaduh jew kan ! tapi xsangka dalam gaduh-gaduh tu awak buat saya jatuh cinta. bila teringat balek waktu kita berkawan dulu kelakar kan ? *senyum-senyum cam kerang busuk*. nak cakp awak ohsem sangt xda la tp cukup la membuat jiwa saya bergetar opsss terjiwang pulak ! awak , erm ini cara saya meluahkan rasa sayang saya buat awak harap awak sudi terima saya seadanya. awak , terlalu banyak kan dugaan yang menimpa hubungan kita , saya berharap awak kuat and tabah tuk tempuh segala-gala sehingga penghujung . saya da xsangup nak kehilangan awak buat kali kedua dan merasa kan kesakitan yang sama sekali lagi . iyew saya mengaku saya memang suka cemburu kadang-kadang tu kan , tapi cemburu tanda sayang kan ? perasaan cemburu tu hadir sebab perasaan sayang saya pada awak , tp saya jnji saya cuba utk mengawal perasaan tu ^_^ . awak terima kaseh sebab selalu mengembirakan saya , terima kaseh sebab selalu menjaga saya. saya nak hubungan kita lebih segala-gala maksud saya kita ni teman bergurau , teman baik , teman rapat , kekasih , abg adik , kongsi segala-gala . awak jangan berahsia pape dr saya yew ! 

TERIMA KASEH JADI KEKASIH SAYA AHMAD FIRDAUS SULAIMAN

salam

No comments: