Sunday 29 July 2012

cara kami melepaskan rindu

selamat malam semua hohohoho !

bawu hari ni dapat menghupdate blog akibat line yang macm sput **** la katakan ,betul-betul menguji tahap kesabaran aku seb bek la puasa kan so tahan la sikit. hoi ! apa aku nk cita ni kan hahaha suka-suka sebab saja nk penuh kan blog aku ni bosan da baca cita yang sama jew kesian follower aku ,konon-konon bajet bloger pemes pulak ! ^_^

sejak-sejak bercuti ni aku banyak menghabiskan aktiviti xsihat dirumah dengan tidur tidur tidur dan tidur lagi *bertuah laki aku nanti* errr xda kena mengena oke ! actually aku nk share skit cara kami melepaskan rindu almaklumlah masing-masing jauh nun di perantaun kan (bajet duk luar negara) , nk jmpa jarang-jarang so apa yg kami selalu buat tuk lepaskan rindu masing-masing ,mence padahal baru masuk 2 minggu xjmpa asa cm bebulan aishh . yelah aku jew yg selalu rindu-rindu ni sampai die pun da bosan nk dgr kan?( peduli pe aku nk ckp juga wuek) 

ni la cara kami
.
.
.


skype
cinta jarak jauh kan
yg pentg xlupa masing-masing
i love u co much
<3

salam



No comments: