Sunday 15 April 2012

pulau perhentian second day

holllaaaa selamat malam semua .

okeyh jom aku nk smbung entry ni balek PULAU PERHENTIAN second day ! bebalek pada entri aku PULAU PERHENTIAN first day kan da mention malam tu tiada sebarang aktiviti selepas makan malam kitaowang lepak-lepak jap amik angin ditepi pantai la kononnya kan .ahaks ! masing-masing balek kebilik bagi merehat kan diri setelah berjam-jam dalam kereta kan ! kesian pakwe aku penatt ! drive pulak kan ^_^

esok paginya 6/4/2012 bersamaan hari jumaat , kami start second day dengan aktiviti snokling . wahhhh !! manyakkk syiookk lah . first pagi tu ingatkan snokling xjadi sebbnya hujan lebat best gla tdo sampai lewat g bekpes . hehe! tapi xlama lepas tu hujan pun behenti memang rezeki kami la kan nk g snokling . oke siap-siap makan semua , pakai sunblock segala nya bagai-bagai kan ! ayuhhhhhhh lihat gmbar kami !

sebelum bergerak
pakwe manja suh pakai kan sunblock
i love u 
<3


suka pic ni
weee
kena dukung
hehe


bersedia semua
pakai jaket 


oke kelakar kan
hahaha


sempat lagi tuu


nah pakai jaket ni
ahaks


lihat keindahan ALLAH ciptakan


penyu oh penyu


peace yoooo


yang adooo


eh eh orang kuat


aku lah
hehe


ni lahhh rombongan kami
weeee



oke cukup la tu , nk upload semua banyak sangt ! sebabnya satu hari kami snokling 5 buah tempat sebelah pagi 5 buah tempat sebelah petang so semua sekali 10 tempat . first snokling g tengok penyuuu , wow ! fist time aku tengok penyu life . tapi yang lawak nya da la aku xpernah snokling n aku memag takut air tetba abg tu suh aku terjun tengok siap paksa aku lagiii wuaaa makkkk cekk xpandai berenang ! . pakwe lak mana tah awal-awal lgi da hilang . tapi last aku terjun gk ! dapat tgk penyu. hehe! terima kaseh jaket life lau x kedasar aku .(lebih pulak aku ni).

jujur aku cakap memang cantikk , teruja sangt dapat tengok ikan yang warna-warni tu , dapat tengok coral , sebelum ni just tgk dalam tb jew kan. ni xsangka depan mata siap berenang-renang dengan ikan tu lagi (walawehh) jangan jeles ye ! dengan air ada banyak warna , aku paling suka warna turquise . sakan la kami snokling cita nya , atenya first time kan excited tu lebih sikit ye dokk. hehe! sumpah ni lawak nk tau pakwee weee mabuk laut ! pe ce orang selalu g pulau boleh mabuk pulakk kann ! hahaha! katanya sebb aku ikutt sob sob sob sampai hati mu berkata begitu . tapi xpelah yang penting enjoy ! hehe!

before kami bergerak utk snokling pada sebelah petangnya , sementara tunggu makanan terhidang sempat lagi tu mengisi masa lapang dengan permainan tradisional , baguss sungguh naa ank muda sekarang masih ingt lgi permainan tradisional ni . ahaks , apa lagi meh tgkkk

errrrrr
men guliii
ahaks


semangatt yoppp
hehe!



oke cukup suda cita snokling , balek dari tu abiss la semua kepenatan apa lagi mau cari bantal tidolah . (weh kalo nk tdo kt umh pun bole ) ahaks. pas da mndi wangi-wangi semua kan , masing-masing wat hal masing-masing ada yg tido , ada yg berehat , ada yg g bercinta cam kami weeeee , ada yg g makan.

yang mana tido tu tido lah kan , tapi yang masih berjaga ni masih meneruskan misi kami lagi (ececeh ) . kami bergerak pula ke pulau bersebelahan perjalanan hanya 15minit tutle beach namanya .santai-santai situ pulak kan . okeee picc lagiii taraaa

perjalanan ke tutle beach


ececeh
sayang awak


memang suka bergambr


xpenat ke 
errrr


^_^


hampir senja juga la kami di tutle beach ni , errr pembetulan da senja sebenarnya , so apa lagi kami bersiap pulang dr medan perangg erkk ~ bukan-bukan hehehe . kami pun meneruskan perjalanan pulang ke chalet sebabnya malam ni kami ada babequee , babeque ye buka babi quee ahaks . sementara tunggu babeque tu siap , sempat jugalah mereka-mereka ini melayan otak gila masing-masing. akitiviti seterus nya ...

opssss ada satu je pic nya
poco-poco
semangat semua


then babeque
wow!



lauk babeque ayam , sotong , ikan , lala n nasi minyak . sedap sedap sampai aku pun terliur tengok sotong n lala tu . gataiiii cek g makan da alergiiiii . wuaa padan mukaa ! tapi seb bek ada kawan sorang ni wak ubt alergii sooo aku terselamat. ^_^ thanks amirr , tapi abes muka aku bengkak-bengkak juga .

selesai makan pe lagi sambung bercinta lahhhhh . aip xmo pikir bukan-bukan oke .

salam .

No comments: