Monday 16 April 2012

CINTA itu MILIK kita

CINTA itu MILIK kita
HATI ini bukan MILIK ku lagi
SERIBU tahun pun akan ku nantikan KAMU
SAYANG ku jangan kau persoal kan siapa dihatiku
terukir dibintang xmungkin hilang CINTA ku pada MU
..........................................

asallamualaikum ^_^

BINTANG HATY saya sihat ? saya faham awak tengah sibuk disana bukan ? yelah tinggal lagi dua minggu nk abis kan sem ni kan? pas dua minggu ni da bebas sikit , selama 2bulan setengah , wow ! lama betul cuti nya . jeles saya hehe! nanti da cuti awak kena datang jumpa saya oke ! ini satu perintah tiada kompromi lagi , rinduu tauu kira dekat sebulan kita xberjumpa (alah baru sebulan bukan setahun kan) .

entry mengenaii kamu lagi sayang , sebabnya saya tengah rindu kamu sangat jadi macam-macam saya nk luah kan kt kamu . saya yakin kamu pasti akan baca entry ni bukan (ouchh saya blushing malu) . banyak pula saya bercerita mengenai kamu disini , seolah-seolah saya nak setiap yg kunjungi blog saya akan baca dan rasa betapa dalam rasa sayang saya buat kamu AHMAD FIRDAUS. kamu da buat saya betul-betul jatuh sayang dan gila dekat kamu (sesuatu perasaan yang susah nk digambr kan). 

AHMAD FIRDAUS kalau awak perasan , CINTA awak da menguasai seluruh jiwa saya , seandaikata lah awak hanya nk permainkan saya pun awak da berjaya sayang , awak da menang (maafkan saya) . awak , saya faham dalam hidup ni kita xtau apa yang akan terjadi pada esok dan hari seterusnya kan , selagi saya bernafas saya sentiasa sayang kan awak sehingga nafas saya yang terakhir.walaupun kita xbersama , cinta saya sentiasa utk awak . saya yakin mengenai ini  ^_^ ( oke jiwang ). muntah ijoo errr ~ 

AHMAD FIRDAUS sekarang saya da hampir memahami diri awak sikit demi sedikit , awak nk tau ? (excaited la skit) hehe ! oke meh meh meh cekk nk habaqq kt hampo errr ~
.
.
.
.
awak nak tau awak yang macam mana . (xsalah kan nk kongsi rasa bahagia ni ) harap awak xmarah sayang ^_*
.
.
.
apa apa apa?
oke oke 
nk bagi tau la ni
sabar
ahaks
.
awak ni manja tau x?
(tapi nan saya ajewla oke jgn dok gatai nan owg len pun nak manja selain family)
awak ni kasar+ganas
(tu yg membuatkan saya jatuh cinta)
awak suka marah-marah saya
(tapi xpe saya suka)
sometime awak romantik juga
(awak buat saya melting)
awak suka makan yang pedas
(selagi awak xkata sedap maknaya xpedas la kan hehe!)
tp cili padi awak xsuka
awak xbole minum-minuma bersusu pada wktu pagi kan?
awak ni gila + mereng tau 
ahaks
(tu yang membuatkan saya selesa sangat dengan awak)
 errr
banyak sebenarnya tapi xnk la bagitau semua
kang da lak yg jatuh cinta nan awak
(hussh xbole ! he's mine )

note : b , sayang tau b jarang luahkan rasa sayang b tu . tapi sayang dapat rasai melalui perbuatan b , i feel how much u care about me . how much u love me . how much u protect me . sayang rasa semua tu b , sayang rasa selamat sangt bla bersama b , seolah-seolah xda masalh yg berlaku and u know bila sayang bersama b , dalam otak sayang hanya da b xpernah terlntas lelaki lain . tp bila sayang keluar nan kawan-kawan laki sayang , sayang sentiasa ingt kan b , pelik kan? itu ke CINTA ? . b sayang berharap perasaan ni kekal dalam diri kita sampai keakhr hayat kita . semoga tuhan memakbulkan doa kita .AMIN . apa yg berlaku dulu biarkan berlalu. yang penting masa depan kita yew b n masa sekarang. sayang harap b terima sayang seadanya macm mana sayang terima b seadanya. 
.
.
 i <3 u


thanks tuk penyu ni b
sayang pinyuu saya
^_*


angry + penyu
kawan suda
ahaks


salam

No comments: