Saturday 14 April 2012

pulau perhentian first day

asalamualaikum semua ~

maaf la ini entry tertangguh lagi , bukan apa almaklumlah final baru je abis so aku baru ada masa nk hupdate blog ! kesian en.blog selalu sangat ditinggalkan berdikari sendirian errr ~

ha ! PULAU PERHENTIAN wow aku rindu lah tempat ni , rasa nk pergi lagi , teruja sangat dengan kecantikan air laut dan tempat nya . YA ALLAH , begitu cantik ciptaan nya bukan ^_^.

oke jom start entry aku , kami bergerak ke PULAU PERHENTIAN pada 4/4/2012 percutian yg disertai seramai 15 orang dengan menaiki 3buah biji kereta . percutian selama 4 hari 3 malam yang sangat ohsemm sekali ! ahaks . kami bergerak dari kuala lumpur pada pukul 11 malam sebabnya nk sampai awal pagi di kuala besut terenngganu jeti ke pulau perhentian .

wua fist time aku naik kereta seselama ini tau , abis sakit-sakit badan aku sebbnya duduk lama sangat kan , perjalanan kami mengambil masa selama 8 jam lebih xsilap aku lahh (errr aku ase cam da tulis karangan pulak) . kami sampai di kuala besut pada jam 8 pagi , siap-siap angkat barang semua , sementara nk tunggu bot sampai kami bersarapan dulu . lebih kurang jam 9 lebih kami semua menaiki bot ke pulau percutian kami.

errrr aku pun da stuck ni kowg tgk ajewla pic-pic ni ~

sebelum bergerak ke sana


ni la PULAU percutian kami
D ' LAGOON BEACH
(private beach tau)


atas bot
weeee


oke sampai je d ' lagoon check in , tukar-tukar baju dan bersiap-siap utk aktiviti seterusnyaa , pe lagi kalo da sampai laut xmain benda ni xsah la kan. jom tgk men apa? hehe

 siap-siap
banana boat
^_^

perkenal kan ahli-ahlinya
taraa
daus,fara,k.ika,aku,pakwe,a.madi


sempat lagi !
haha


fist time men
sangat teruja


lagi !


^_^



yooooo


selesai suda turn kami , giliran kumpulan satu lagi pulak. hehe! abis jew men ni kami santai-santai sementara tunggu makan tengah hari kan ! then setle semua makan !


aku


die


kami
<3


sebelah petangnya aktiviti sendiri , ramai yang tido tapi tidak kami , inilah masa yg ada jaadi guna sebaiknya bukan? hahaha! so kami amik peluang ni g jejalan sambil bercinta. hahahaha!



bila semua kepenatan sebelah malam nya pulak , hanya tidur , tidur  dan tidur ahaks.

t aku sabung second day pulak oke ^_^

salam.


No comments: