Thursday 23 February 2012

syukur

asalamualaikum ^_*


aku sangat bersyukur dengan apa yg telah diberi , semakin hari hubungan aku bersama bintang haty semakin pulih dan semakin baek. kami da kembali seperti dulu , mungkin status tu masih belum pasti lg tp alhamdullilah semuanya da kembali normal. bintang haty pown da semakin ceria xkusut-kusut cam dlu hehe .lagi pun kami lebih selesa dengan hubungan yg mcm ni xterlalu terikat antara satu sama lain , masih lagi bole menjalan kan rutin harian seprti biasa . thats better rite dari xda langsung ^_* . 


eerrr sekarang banyak lak cte sal kamu kan bintang haty , lau ada yang terasa tu maaf la k *so ada aku kesah ke* pape pown aku harap semoga hubungan kitaowg terus mcm ni. da xsangup nk lalui seperti dulu. kasih aku kt die bengitu dalam * adui nk jiwang pulk* sudah sudah aku xtau nk merepek apa lagi haha. cukup la aku nk bgi tau yg aku syukur sangt die da kembali ^_*

No comments: