Friday 24 February 2012

capital * A *

selamat malam semua
^_*

fuhh fuhh
capital A *cewaah*
OMG !
siapakah
mengapakah
apakah
bagaimanakah
apa-apa kah 
(merapu ni)
hahaha!

capital A
siapakah die?
ha
ha
cuba teka
.
.
.
.
.

die lah capital A saya
^_^

terima kaseh kepada capital A
sebabnya
selalu buat saya bahagia
selalu buat saya nages 
sampai bengkak mata comey ni *oke muntah ijo*
selalu cari gado dengan saya
selalu buat saya tersenyum
walaupown penah melukai hati saya

tapi
terima kaseh capital A
sebab awak xpernah tinggalkan saya
walaupown ada la sekejap
tapi awak tetap jaga saya
terima kaseh tu segala-segala capital A
mudahan hubungan kita berpanjangan
^_^

saya sayang awak capital A
Ahmad Firdaus Sulaiman

 saja nk show off
^_*
entry suka suka maaf kalau ada yang terasa oke  , aku punya blog suka hati aku lah * ada aku kesah *
salam.

No comments: