Saturday 25 February 2012

keluarga saya

selamat tengah hari buat stalker , BW , silent stalker & yg xsengaja menjadi stalker *fulamak* 

salam hari sabtu erkkk , cepat je masa berlalu kan hari berganti hari minggu berganti minggu bulan berganti bulan da nak dekat setahun aku menetap di shah alam ni dan bersama keluarga baru aku ni .

entry kali ni aku nk introduce kan engkorang semua keluarga besar aku ni .yang terdiri daripada 11 orang semuanya . ko tgk jah besar xbesar keluarga aku *eh tetiba nama jah ada ni*haha! okey let start with kakak yang paling tua dalam rumah ni *opsss* hehe!

ni lah akak comey kitaorang
.
.
full name Nazirah
nama manja
neddd
die paling tua dalam rumah kami
tp jga manja orangnya
^_^
die ni asal orang melaka
tp family da menetap di peghak

.
.
.
.
oke ini Farhana 
kiranya orang kuat rumah la
apa-apa hal semua rujuk die
sampai die pown sudah digelar *mommy*
sangat caring & bertanggungjawab tau
ahaks
tapi
die sudah pown meninggalkan rumah kami
*oppss* bukan meninggal tu yew
xmo pikir bukan-bukan
maksud aku die sudah berhenti belajar dan bekerja sekarang
^_^
asal kajang 
*erk maaf lau salah yew*
nama manja ana , mommy

.
.
.
.
wah ! ada cam model x??
*jangan marah ye*
hehe
ini pula 
nur fara ain
seorang kawan yang sangat baik
^_*
berasal dari puchong
nama manja die apa yew
haha!
faralarainzacker
opssss ni nama fb die
kami pgl fara

.
.
.
.
Nur Afidah bt abd aziz
suka beno die ngan teddy bear
die la roomate aku start dr aku duk hostel kt Mais tu lg
kteowang xpernah berpisah
*ececeh*
lau engkorang nk tau 
teddybear die la paling besar dalam bilik tu
haha!
nama manja acu pida
die ni berasal dari peghak 
trolak

.
.
.
.
zulsyafiqah zulkifli
dulu die ni roomate aku masa kt Mais
tapi
sekarang ktaowg da xsebilik
tapi aku still suka lepak bilik die
hehe!
juga seorang kawan yg baik ,caring ,suka gelak 
best kalo lepak dgn die ada je mende die nak bahan
^_*
die ni menetap di bangi
tiap-tiap minggu mesti balek rumah
apa orang kata
cepat *homesick*
^_*

.
.
.
.
Azni Aznun in the house
*fulamak* 
cukup-cukup berangan tu sayang oi
haha!
sangat selesa n senang berkawan dengan die ni
selalu melayan aku waktu aku meroyan
haha!
die ni pown sama ada jew point nk membahan lau dapt membahan
sampai xhengat
dengan die juga lah aku suka berkongsi barang
sebbnya kitaorg satu saiz je
terutama kasut lah
^_*
tapi xpe aku suka berkawan dengan ko
die ni la orang paling jauh dalam rumah aku
berasal dari terangganu
ganuu kito
*sudah xkena langsung*
haha!

.
.
.
.
Ayuza , Ayuya , Ayuzara
confius banyak sgt namanya
pandai-pandai lah korang teka mana stu nama die
haha!
die ni cam chipsmore sikit
suka balek rumah family
(jangan marah ye syg)
rumah parents die dekat je
puchong mali ma
^_*

.
.
.
.
farah hanani syukri
die baru jew berumur 19 tahun
tapi 
da matured tau
seorang yg bertanggungjawab
kadang-kadang perwatakan die da mcm kakak
bagusla kan
bole berdikari sendiri
juga seorang adik yg mnja
dan seorang yg low profile
^_*
asal die selayang
tp kampung die dekat ipoh
dekat nan umh aku
kan nanie
hehe!

.
.
.
.
Rosfaezah Yusuf
paling muda paling manja
paling nakal paling apa lagi yew??
erm paling-paling semua lah
hehe!
bila nk besr ni adek
^_*
parents die tgl kt puchong
asal die aku kurang pasti
sebabnya atok die tgl di Sabah
Sabah bah

.
.
.
.
Maisarah zulkifli
the latest housmate n roomate 
die bawu je masuk kerumah aku sem ni
juga seorang adik yg nakal & manja sangat ni tau
hehe!

.
.
.
.
oke  cun !
ini la orang yg terakhir aku nk kenal kan
sapa ni?
ha 
aip siap la kalo korang xkenl
aku la pemilik cerita ini 
*iklan*
miahahahahaha
Fathin nursyahirah rustam
^_^
paeace yoooo




aku sayang korang semua , hope persahabatan yg tejalin lebih kurang setahun ni berpanjangan dan berkekalan yew amin ~ lau ada silap salah jgn malu-malu utk tego oke?? 

semoga lebih banyak senyuman n gelak ketawa dalam rumah Akuamarin .

salam 

No comments: