Wednesday 29 February 2012

fuhhh ! legaaaaa

selamat dipetang hari semua ^_^

hari ni mood aku sangat baik jadi aku xnak rosakkan mood ni , biarlah apa orang nk cakap n judge pasal kita yang penting kita kenal siapa diri kita bukan? kisah sangat ke pandangan orang terhadap diri kita ? sebab hidup kita xda kena mengena dengan mereka + mereka dan mereka . jadi terpulang lah pada individu tu *sambil tersenyum sampai ke telinga * 

ehh lari tajuk pulak actually bukan benda ni aku nk cita hehe! . fuhhh legaaaaaa *sambil tarek nafas dalam-dalam  and lepas* rasa kepuasan disitu ahaks . sebabnya ary ni aku da setle satu presention *wah bangga jap* oke-oke suda semua yang dirancang berjalan dengan lancar nya . alhamdulliah letc xda komen yg teruk-teruk sangat kiranya no bad la presention group aku . yang terdiri daripada 3 orang semuanya alice , aku and mus. terima kaseh jg buat mus sebabnya die yang banyak cakp n jawab soalan hehe! maaf kami masih baru . ^_*

tapiii aku belum bole lega lagi sebabnya aku da lagi 2 prensetion , 1 asingment and 1 interview sob sob sob dengan gigih aku menyiapkan semuanya moga-moga berjalan dengan lancar dan sem kali ni berakhir dengan suatu kejayaan *eh tetiba nak touching* miahahahaha.

salam.

No comments: