Monday 20 February 2012

kehidupan dan pilihan

aslamualaikum ~


antara kehidupan dan pilihan yang mana lebih peting atau berkait antara satu sama lain ?? suratan atau kebetulan betul ke?? aku masih lagi keliru dengan kehidupan yg dilalui. betullah jodoh pertemuan itu semua terletak ditangan tuhan dan setiap yang belaku pasti ada hikmah disebaliknya kan. aku  cuba redho dan pasrah diatas segalanya . aku cuba mengikhlas kan hati utk menerima semuanya. kadang-kadang dalam hidup kita ini kita xselalu diberi pilihan dan kita selalu xmenghargai pilihan yg telah diberi. jujur aku rasa kehilangan dan sedih sangt diats tindakan die utk menjauhkan diri dari aku. aku cuba memahami mungkin die ada alasan tesendiri kenapa semua ni berlaku kan. iyewlah hidup ini xsemudah yg kita fikirkan banyak cabaran yg perlu kita lalui. perjalanan hidup masih panjg dugaan hidup lah yg akan mematangkan kita. insyallh aku akan tabah utk hadapi semua ini.


salam.

No comments: