Friday 21 October 2011

seminggu yang sangat teruk

selamat pagi semua ! mulakan hari anda dengan senyuman ^_^

maaf la seminggu ni agk teruk sangat rasa cam lambat jew masa tu berlalu..haish exam around coner tapi apa pown xprepair lg ! FATHIN NURSYAHIRAH RUSTAM wakeup ! come on la life must go on ! pape yg berlaku hidup mesti diteruskan sama da sush atau senang....kuat kan haty tu jgn nk lemah sgt kn ! ( nasiht tuk dri sendiri) haish pagi-pagi lagi da bebel sowang diri...nasebla blog ni xley bercakap lau x mau dengan die sekali rimas..hehehe!

setiap kali bangun je dr tido mesti aku akn termenung n bepkr...tiada lg senyuman seperti dulu semuanya hanya pura-pura semata utk hiburkan haty sendiri...yelah hidup kan mana penah lari dari dugaan n masalah....lagi jauh aku cuba lari cuba tinggalkan lg dekat die datang ....cuba kuatkan haty tuk terima segalanya....tapi kenapa susah sangat ??? kenapa??? can u answer me bintang haty =(

aku ingat aku da bagi yang terbaek tuk die dan hubungan kteowg..tp...ternyata aku masih belum cukp yg terbaek tuk die bahagia....kamu ! bintang haty kenapa ye dalam ni rasa sakit sangat !

sumpah aku xkuat hadapi semua ni ! sakit

No comments: