Sunday 23 October 2011

cinta itu

life is harder betul tu lau xsusah xnama la hidup kan...hidup manusia memang selalu diuji...itu tanda nya tuhan masing sayang kan kita sebab tu lah die uji kita dengan pelbagai dugaan. aku cuba berfikiran positif cuba utk tidak terlalu mengikut perasaan cuba utk tidak banyak berfikir perkara yang remeh. tetapi bila masalah bersangkut dengan hati perasaan susah utk aku menolak ketepi lari jauh-jauh dari sini. aku gigih menjadi kuat dan tabah mungkin ada hikmah disebalik semua ni.

tetapi kenapa hati susah nk ikhlas susah nak melepas kan . aku baru nk merasa apa itu cinta , bahagianya bila ada orang yang menyanyangi , amik berat .aku xpenah salah kn takdir sebab temukan aku dengan bintang haty.syukur sangat walaupun hanya seketika. aku cuba utk menerima apa jua yg berlaku yang penting kebahagian bintang haty. setiap perhubungan mesti akan diuji dan perlukan pengorbanan.cinta yang susah itulah akan dihargai sampai bila-bila.

No comments: