Thursday 27 October 2011

kejujuran itu pahit

kejujuran itu pahit betul ke xpe?? hehe ! mata da mengantuk tapi tangan lincah ingin menekan papan keyboard bermain kembali disini haty pulak tetarik utk menulis segala isi hati.final around coner doakan kejayaan aku ye.. ^_^

hati masih lagi celaru serabut dengan pelbagai masalah n ujian yang mendatangi aku akhir-akhir ini.diri juga masih lagi gigih dan tabah tuk hadapi segala ujian melanda semuanya aku serah kan pada tuhan dan masa yang menentukan segalanya. sabarla utk seketika walaupown haty sering disakiti tp xpe semua aku lakukan demi sayang ( walaweh ) . kejujuran itu sangat pahit ! lagi banyak rahsia terbongkar lagi sakit n susah tuk aku hadapi. erm aku semakin keliru dengan apa yang sedang aku lalui sekarang. aku da semakin tidak dapat membezakan antara yang benar dan tipu.

aku rasa aku da cukup pandai n matang dalam hadapi perasaan sendiri . tapi ternyata aku salah aku masih lagi perlu belajar. jangan mudah percaya dengan kata-kata dan pandagan mata kasar kita . xsemua yang indah kita lihat selamanya begitu. dunia ni penuh dengan penipuan tiada lagi orang yg jujur. dalam sekelip mata hati seseorang itu mudah berubah . tapi aku masih lagi tertanya kenapa mesti aku yang menjadi mangsa permainan yg tidak tahu siapa yang mulakan. saat haty dan diri ingin memberi komitmen sepenuhnya saat itulah haty aku dipermainkan !

aku masih lagi cuba utk berfikiran positif . aku perlukan jawapan utk semua ini dan pengakhiran utk segala rasa sakit ini ! jujur aku sangat cemburu melihat kawan-kawan aku bahagia dengan orang tersayang. tp tidak aku segalanya berubah sangat drastik dulunya bahagia tapi sekarang tidak lagi. lagi banyak sengsara =( tapi tapi kenapa hati aku masih lg ingin menyayanginya walaupown byk sengsara yg diberi makin susah utk aku lepaskan nya..

pelik bila bicara soal hati dan perasaan . setiap kejujuran mu itu amat menyakitkan tapi aku memilih kejujuran itu walaupun sakit sebab aku xnk tertipu utk kali ke berapa tah . =(

No comments: