Thursday 13 October 2011

finance oh finance

selamat petang semua ~

huke huke huke letey seyh pagi ni aku bangun awal padahal kelas pukul 12 td bangun pown disebabkan nak setle kan yuran lau x mampus xboley amik exam aku tuk sem ni...sudala kena bayar sendiri sob sob..nasebla dapat ihsan dari bonda tersayang tuk melangsaikan yuran hehe!

seawal jam 7.30 pagi aku da tecongok depan finance tu padahal finance buka 8.45 pagi see betapa gigih nya aku demi kejayaan masa hadapan walaweh ^_^ naseb la aku pegi bertiga dengan housmate aku dewang pown nk setle kan yuran yelah kan final tinggal 2 minggu ajew lagi ! OMG !

lagi beberapa minit dekat pukl 8.45 pagi aku pown besedia lah di depan pintu finance tu macam tgh tgg pasaraya buka bila ada mega sale huahuahua.....gila kentang ramai lak tu yang menunggu even finance tu xbukak lagi...buka je pintu pe lagi serbuuuuuuuu la....huh! penat cam marathon lak..hehe

masuk-masuk je nk mik no ni mence mesin no tu buat hal pulak no xkua...cek punya cek punya cek upanya da budak sabotaj masuk kan besi kt dalam tu...huh menunggu lagi dekat 15 mint jg la tgg owg tu betl kan mesin tu...then amik la no yg bermula dengan no 8....wua..1 smpe 7 hilang kehkeh !

setle yuran g lak celcom centre sebbnya bb buat hal xley nk connect padahal da bayar..sampai celcom centre tu aku pown g la cek stats sim card ....OMG ! tekedu seketika upanya da 2 bulan aku xbayar pattula bb xley connect huh! melayang 100 lebh aku....sob sob..pitam aku duet mengalir macam air jew ~

salam

No comments: