Wednesday 12 October 2011

i have a great weekend

hallu hallu hallu selamat petang semua warga blog ! ^_^

meh nk story mory sikit apa yg aku buat hujng minggu hari tu...oke sambung dengan story aku yang kt atas ni kn...cite yg en.bintang haty balek buat suprise tu ha ingat x??? hehe! en.bintang haty ajak aku g genting walaweh sila jangan jels ye...sebb nya ada owg belanja kte g genting ^_*

malam jumaat tu en.bintang haty amik aku kteowg ovenite sebbnya takut esk pg lambt lak nk gerk nek ats kan..kteowg g berempat dengan kawan en.bintang haty...memg the best la dapat abiskan ujng minggu diats tu....semua kteowg men...mula dengan masuk rumah hantu yang tah pape tu...haha! roller coster pown aku xrasa apa...hukhuk

actually aku nk share pic nan kowg tp nya...pic aku tedelete semua wua ...sayang betul hmm pape pown memg seronok la....esoknya pulak aku ikut en.bintang haty g kenduri rumah kawan die...then terus g jumpa antidote aku...wah ! sangt lepas rindu kt die...kteowg g tgk wayang cte al hijjab tu ! erm bole tahan la ctenya bosan sikit hehe!

salam

No comments: