Tuesday 2 August 2011

undiscrbe feeling

selamat malam ~

wah tajuk entry ada gempak  tak?? hehe undiscrbe my feeling gtu....mence pe da la nk cte sebenarnya dengan hiruk pikuk bilik ni disertai kebisingan rakan sebilik yg gigih berdate besama encik acccount haish pening n stuck otak aku untuk bermanja-manja besama papn keyboard kesayangan ni....

mp3 traks masih ligat memutarkan lagu untuk menghilangkan kebosanan di malam hari....malam ni skype bersama pain killer sangat kejap pelik bukan...selalunya smpai tengah malam bwu reti nk tdo....haish nk buat macam mana naseb aku sangat memahami ~ wah angkat bakul sendri nampak walaweh !

kembali kepada tajuk diatas undiscre my feeling haish malam ni aku sangat neves...sebab muhasababnya aku sje la yg tahu kan betul sush nk faham hati dan perasaan...aku masih lagi berusaha..dan akan terus berusaha ! mudahan aku berjaya 

doakan kejayaan aku yew ! = ^_^ =

No comments: