Thursday 28 July 2011

sem baru

selamat tengah hari semua ( walaweh rindu bah )

puh puh puh sesawang penuh cean encik bloger da jd seperti k.limah serabut jew...hehe! maafla ditinggal agk lama..bukan pe lately ni agk kebuzian...mence poyo abis...padahal memng buzy la...wua ~

seperti sedia maklum semester baru suda pown bermula menyebab kan rutin-rutin harian ku tebantut dan meninggalkan encik bloger terkontang kanting sendirian....haish semester baru ni kelas aku bermula pada hari isnin sehingga la hari jumaat ...fuh amat la letey sehingga tak terkata-kata erk ~

kembali menjadi student sepenuh masa wah rindu betul ! hehe...semoga sem ni lebeh berjaya dr sem lepas...chayo-chayo...=P

start dari isnin kelas bermula pagi-pagi shapiee tu erk ~ xda la pagi sgt dalm kul 8 - 10 bermula dengan subjek mikroekonomi ! wua bersambung pulak pukl 2-4 dengan kels accoount ! mence lambt sikit aku loading ary isnin ni...yelah awl2 minggu da masuk nan subjek2 tuff ! huhu

selasa hari paling aku xsuka..sebab apa...sebab nya kels aku smpai malam..wua strt dr pukl 2 - 8 ! sgt pent tau bussnes math n tech eglish ...)= rabu paling heaven kels pg jew...tp tup-tup ptg ada koko lak start kul 5-7
next day khmis kels tgh hri smpe ptg dr kul 12 - 4....jumaat seb bek ada stu kels jew.....account ! mau jth cinta sama itu sbjk la...hehe

jadual aku sgt padat kn....da xda mse  nk merewg2...sob2

salam!

No comments: