Sunday 14 August 2011

im happy (already taken)

selamat dipetang hari semua~

fuh fuh gigih ni lama betul rasenya xhupdate en.blog kesayangan kn wua bukan apa agak malas n tepu sikit akibat kebuzian yang melanda.....

didatanggi en.asaimen n en.test dan en.kuiz lagi tu yang membuat aku agk sedikit buzy.....tapi da something yang membuat kan cek sgt gumbira ini hari

ha guest cept.....
sebelum tu sat cek ase nk senyum jew senyum yang panjang sampai ke telinga =).....wah lihat betapa bahagianya cek kan (eh tetbe loghat utaraa ni) konpius-konpius haha! oke lets go our story 

al kisah bermula............

ha cm ni ctenya..erm cm ne ye nk mulakan....

oke jap ye amik feel ......jm mulakan laju-laju semalam aku g bebuka puasa bersama AHMAD FIRDAUS SULAIMAN ha siapakah gerangan nya lelaki yang bertuah ni kan ni yang aku nk ctew die ni someone special dalam hati aku actually kte owg bawu je berkawan mybe dalam 3 bulan lebih tapi............yelah betul kta owg perasaan hati ni susah nk ramalkan aku ingat setelah aku dikecewakan hati aku sush nk bukak kan tuk laki lain tapi...........ternyata salah 

huh! da lama xrse cm ni wua nk je bg tau stu dunia IM FALL IN LOVE with him....seyes aku arse bahagia sgt...hope perasaan ni kekal selamanya ~ nampak distu betapa bahagianya aku kan =)

meh aku kenalkan kowg dengan jejaka betuah ni




ha ni lah jejaka tu ~ aip !! kowng jgn tengok lama-lama kang jatuh cinta lak xbole-xbole die da jadi hak milik mutlak fathin nursyahirah rustam mence poyo bagai kan...lantak la korang nk ckp pe yang penting aku bahagia ....honestly aku SAYANG ko SANGAT ....<3


im already taken
by
AHMAD FIRDAUS SULAIMAN

haish maafla agk sedikit kepanjangan kali ni punya entry akibat sawan lama xhupdate da datng kan haha! lare tjuk kejap actually aku nk yang aku da di lamar olenya malm td so sekarang secara rasminya aku sudah menjadi milik AHMAD FIRDAUS SULAIMAN...(bahagia tauu) wah terover lak!

kami mencuba percintaan jarak jauh sebab nya die stdy di UNIKL KEDAH...doakan KAMI =)

note :

buat ahmad firdaus sulaiman :
 saya sayang awk ...terima kasih tuk rasa bahagia..semoga hubungan kita bekekalan sampai ke jinjang pelamin n ke anak cucu ni harapan saya (fulamak  weh ) hehe! saya blushing (^_*) malu lak...saya terima awak seadanya saya terima diri awak yg sekarang dan masa depan...kita sama berusaha ye ^_^ awak jagn nakal-nakal kt sana ...jangan nk macam-macam saya dapt tau demn saya tembak awk hehe! k la byk lak saya bebel kan...harap awk dpt terima kekuragn diri sya ^_* 

I LOVE U AHMAD FIRDAUS SULAIMAN !!!

salam

No comments: