Friday 8 July 2011

cerita hujung minggu

asalamualaikkum ! wah panjang pulak aku bg salam kn..ha menjawab salam itu adalah wajib tau (^_^)

maafla entry tetangguh lagi bukn pe agk mals mau hupdate ini cerita tapi tetbe ary ni lak aku rase rajin nak mengetuk papan keyboard ini lgi....aku nk ceceite sikit la kt engkorang-engkorang semua last weeknd aku telah menghabis masa aku bersama family tersayang ke BUKIT MERAH LAKETOWN RESORT xda pe pown nk story sgt just nak share some our pic kt sna jew....hehehe!


jum tgk !
.
.
.
.
ta da
tempat penginapan kami
<3


see SELAMAT DATANG KE
BUKIT MERAH


again


show off skit ~


we are sibling ~


bersama mohd haris aisy


my lover again
ahaks


oke bersama clown pown bole
haha~


my niece 


kami mempunyai hobi yg sama
(=


dalam air


OMG ! lagi


wah sangat best men ini belon besar
haha !


gigih nya aku
miahahahaha


oke sekian ~
hehe 

No comments: