Friday 8 July 2011

opocot ! nebes mak nyah

morning peeps ! wah awl aku bangun ary ni...mence padahal da pukul 10 sekarang ahaks

opocot ! nebes mak nyah ! haha pe yg nebes sangat la pagi-pagi buta ni kan erk ~ oke aku mik mood jap eh....jap jew....tunggu ! kesabaran itu amat penting yew..

mari-mari start entry ni laju-laju bace laju-laju dan tahap menaip juga berubah kepada mood laju-laju erk ~ lets go bebeh ! seperti yg engkorang-engkorang sedia maklum lah cuti sem aku pown suda hampir melabuh kan tirai nya tinggal lagi seminggu jew nk mulakan sem baru wah aku sangat exsited tuk memulakan pembelajaran ku ini mau kembali menjadi student setelah hampir sebulan lebey menggangur dirumah oppss! kesilapan teknikal bercuti sebernarnya sambung-sambung semput pulak ditengah jalan ni hahaha ! almaklumlah sebagai student semua harus berdepan dengan saat yang paling korang semua xsuka kan ha guest what??

oke la aku tau korang mestila mals punya kan meneka meh aku gtau
meh
meh
semalam......result final exam suda mula menunjukkan dirinya setelah sekian lama dikuarantinkan erk terasa jantung aku dup dap dup dap saat menghitung detik itu dan akhirnya

tada

syukurla result aku lulus dengan jayanya waloupown aku hanya dapt 3.00 tp oke la utk sem 1 ni kan....pelu teruskan usaha lg utk sem depan insyallh dekan dalam tangan ! ahaks

amin! =)

No comments: