Wednesday 6 July 2011

kelainan

selamat petang semua ! moga sihat-sihat belaka ( ^_^ )

ketika ini aku masih lagi disini masih lagi bernafas syukur kerana masih dipanjangkan umur dan masih berpeluang utk terus menulis dan menluahkan segala yang terpendam dan yang dilalui...tatkala ini hati aku masih keliru jejariku lincah mengetuk papan keyboard utk meluahkan segala yg terpendam didalam ini....track mp3 masih lagi setia menemaniku memutarkan lagu-lagu....ouh baru ku perasaan sejak akhir-akhir ini  mp3 ku sering memainkan lagu-lagu EMO....seolah-olah setiap bait-bait lagu itu memahami perasaan aku pada ketika ini...aku masih keliru..keliru dengan apa yang aku lalui...keliru dengan kehendak hati...keliru dengan permainan dunia....keliru dengan perasaan sendiri....mungkin sometime aku agak clumsy dalam menguruskan perasaan sendiri tapi semua ni belaku diluar kawalan aku ! maaf setiap makhluk yg hidup xlari dr membuat kesilapan bukan??aku percaya kepada takdir tuhan..aku sedar tidak semua yang kita harapkan dan inginkan akan menjadi milik kita bukan ?? hati ku seolah-olah sudah mati dan perasaan aku sudah lama terkubur...tipu kalau aku ckp aku xingin rasa disayangi dan menyayanggi..sejujurnya aku mahu....tidak salah bukan kalau kita mahu menunggu orang yg kta sayang...berusaha utk memilikkinya.....tapi aku jg percaya kalau kita betul ikhlas sayang kan seseorang itu sudah memadai jika die bahagia dengan life die kan...xsemestinya kena memilikki...aku harus belajar utk megikhlaskan hati dan merelakan.....semoga tuhan sentiasa memberi aku kekuatan utk itu....saat ini track mp3 ku beralih kepada lagu agnes monica tanpa kekasih....ketika ini jg la pikiran aku jauh terbang mengigati seseorang....semoga die bahagia dengan jalan yg diplh

maaf kali ini ingin mencari kelainan dalam penulisan....mudahan diterima semua ( ^ _* )

salam

No comments: