Tuesday 19 April 2011

flu n cough

selamt t.hari ualls 
pe khabr smue nya?? rndu aku x??haha (pasannya cm trafic sgt la blog ni)

puh..puh....sejk2 akhr ni aku slalu menggalkan en.blog sendirian tanpa cerita-cerita baru dari aku yg aku tau agk kebosanan kan?? la ngaku ajewla....xpe2 aku xkn mrh pown....hehe...c aku senyum jew....uhuk...uhuk....da semnggu en.flu n cough betndang...xtau la ble mau perginya..

sangt xska ble mcm ni..pe pown xley nk buat...suda la sem ni aku duk lam dewn kuliah ajew...mak aih!! sejuk nya xtkre tau...sbo ajewla....

tapi yg paling seronk sem ni aku just da 2 hri jew kelas isnin nan khamis...byk glew kan tme free...haha! tp aku duk umh jela cz jln  area shah alam   ni xexpert lg la....huke cean kt aku....

huh! suda la sem ni kna mik kos pengajian islam n pengajian malaysia...memg perah otak la...suda la xmnt subjek sej...ale2 yg xnk 2 la aku kna blajr....hope final aku ley jwb dgn jayanya...ahaks...doakan aku yew...=)

maaf la agk lme x g BW..cz aku bussy skit(actually mls sbnrya) huhu...nnt aku rjen2 aku g tejah blog2 kowg yew....dnt worry k...hehe....ha...sblm 2 aku nk wish thnks sgt cz da gk yg sudi nk jd folower aku dan mnyebabkan site folower aku 2 semakin meninggkat dari hari ke hari ....bangga 5 mint....

salam..

No comments: