Friday 15 April 2011

hidup baru

hello...hello....selamat pagi semua peminat-peminat setia(walaweh tetbe je ahaks)

pe khabr enkorang-engkorang semua shat?? maaf la aku kurg sht sikit flue & cough mengadakan lawatan rasmi keatas aku selama 5 hari ni...perit btl tekak ni...sob2...

tapi sebelum tu aku nk bekemas sikit en.blog aku ni....puh...puh...puh....besawang suda smpe xnmpk jalan da...miahaha....agk lme aku tidak meghpdate blog disebabkan kebusian yg telampau sejk akhr2 ni membantutkan proses tumbesaran blog aku...xpe-xpe pas ni kte mkn vitamin ye en.blog....ahaks

sabtu lepas aku telah rasmi mndaftrkan diri di UNISEL ...after that orentation pown start sehingga la ary rabu ry 2....2 yg agk lme xmenjegah blog n BW....selama 5 hari orentation ni jadual memg pack gle...aku tdo hanya 2 jam shj...glew btl xpnh dibuat....tapi pe yg dpt aku simpulkan selama 5 hr ni memg best sgt!! kenangan yg xmungkin akn dilupakan...

isnin ni kelas aku pown bemula n hidup sebg student pown kembali...chayo!! hahaha...setelah 5 hr xmenjengah blog..damm!! aku appy sgt n tekejt cz folower aku da mencecah angka ke 46...thanks sgt cz sudi melawt n jd folower kpd blog yg xbrp nk best sgt ni....

ha actualy aku mencre siapa yg jd folower aku yg ke 40....cept2...aku nk knl dgn lebh mesra ni....haha! yg dpt dikesan hanya la folower yg ke 44 ...ha nk tau spe yg beruntg 2...meh tejah cni....Wacanaku  n thnks kt PW cz sudi review blog aku n folow aku....( bangga jap) huahua..yyyh

ha nk show off kt kowg ni mka aku 5 hari xcukp tdo
see
huduh skali kan
=(

salam

No comments: