Saturday 7 May 2011

im sorry

selamat pagi dunia!!

maaf agak lama tidak menjegah dunia blog akibatnya kesan daripada kebuzian yg melanda diriku ini....tepakse la meninggal en.blog terumbang ambing tnpa dididkan dan asuhan....ahaks!

hidup sebg student ni memg sgtla padat wktu...oke aku tpu saja...actually memg aku agk buzy degn assngmnt n test lg....tgl bbrp mnggu jew lg mau submit asgmnt n xsuda dengan en.test pula mau dtg menguji..huh!jd tpkse mngorbankan dunia bloging demi kesejahteraan rakyat2 di wilayah blog...hehehe!

tapi aku masih xlupa kepada folower yg sudi menfolow aku terima kasih yaww!! mudahan melimpah rezeki kowg..mence aku sgt poyo ini pg...akibat drp asgmnt yg xsiap lg...jd saraf2 otak aku sgtla tingtong ketika ini....sob2....

test around conner....mudahan bole menjawab dengan jaya nya...doakn aku yew!! =) insyallh pas setle smua ni aku akan menejah blog2 kowg  n join contest jd tgg la kedatagan aku yew...siap red karpet lagi...hehe! sangt la mengarut...maaf...

salam!

No comments: