Tuesday 31 March 2015

.semakin dewasa.

salam.

ha inilah jadinya bila tahap kerajinan menaip melampui batas ,so akan rasa nk terus menaip dan menaip lagi almaklumlah sejak-sejak bercuti ni aku terlalu banyak masa , tambah pulak lagi sekarang ni internet da laju sampai rasa bila nk habis internet ni erkk. sejak aku meningkat dewasa ni baru aku sedar yang sebenarnya hidup ni terlalu rumit , banyak benda kita kena pikir bila kita da dewasa ni , semua benda kena berdikari sendiri hmm baru aku tau dan sedar betapa susahnya nk cari kerja yg sesuai utk diri , lau xda duet xley nk hidup pulak haihh. kenapalah terciptanya duet tu? hmm. banyak perkara yang da berlaku sejak 2 3 menjak ni , banyak benda yg aku buat separuh jalan xtau kenapa hati xtetap utk sesuatu benda , sampai kadang-kadang aku rasa fedup dengan hidup ni tp naseb la ada family, kawan-kawan and xlupa juga en.boyfren yg byk bgi semangat. mungkin orang xpernah perasan apa yg aku lalui sekarang , ya memang aku byk enjoy tp dalam masa yang sama aku pikir juga apa yg akan berlaku pada masa akan dtg nanti , aku pun da xnk bergantung dekat ibu bapa aku tp tanpa mereka aku masih belum boleh berdiri dengan kaki sendiri walaupun kadang-kadang aku suka buat keputusan sendiri tanpa berfikir akibatnya. tp nk menyesal semuanya da xberguna lebih aku pikir apa yg perlu aku buat. eh lupa pulak aku nk cerita sekarang ni aku da pindah rumah dr rumah teres kerumah flat sebbnya bajet da xda , kawan2 len semua da abis tinggal hanya kami bertiga so terpaksa la cri rumah yg lbh murah . alhmdllh enviroment rumah baru ni much better cuma noisy sikit , biasalah flat kn. semoga hati kuat menghadapi hari yg mendatang.

wasalm

No comments: