Tuesday 31 March 2015

new background.new header.new entry.happy newyear.

salam.

fuh fuh fuh lama betul aku xmenjengah ke blog aku ni abis besarang satu bolg ni , rasa nya hampir setahun mood beblog aku hilang tah kemana xjumpa-jumpa , xtau la kenapa semalam dok godek2 blog rasa nk beblog balek. so start ary ni aku tuka semua nya bagi nampak macam blog baru balek baru ada semangat tu kan ehek. apa khabr follower aku semua , xlupa juga buat stalker semua!! ahaks (bajet pemes sungguh). pejam celik pejam celik aku da 4 tahun kat shah alam ni , study pun da nk habis tinggal LI je lagi then konvo yeahhh . lepas konvo nak kawen ahaks! aku da gatai sangat ni nk berlaki wakakakaka. selamat tahun baru semua , masih belum terlabat kan aku nk wish tu semoga tahun ni lebih berbaik berbanding tahun lepas walau lusa da mula kan gst tp nk buat cm ne kita rakyat terpksa la ikut kan?? uhuk. 

wasalm.

No comments: