Sunday 11 November 2012

what the ohsem day yesterday

asalamualaikum

hey hey hey apa khabar semua follower , stalker and silent rider *tetiba* maaf agak lama xhupdate blog akibat ketepuan otak dengan assingment+test+kuiz yang melambak-lambak bole jemn bila semua nya nk buat dalam minggu-minggu terakhir sebelum final kan . weee as ussual la bila en.pakwe da balek sini mesti kami date-date sampai xhengat dunia kan haha! *oke tipu* .

aku nk share sikit apa yg aktiviti kiteowg semalam , sampai terjadinya sesuatu yg xpernah aku tgk dengan mata kepala aku sendiri.(hohoho agak poyo distu) . oke oke mari kita start entry dengan kelajuan 100km , as ussual semalam aku keluar date nan pakwe tersayang lebih kurang pukul 4.30 cm gitu la g makan-makan kt kg baru lepak dengan geng die skali then semua plan nk g tgk wayang cerita aku budak pailang tahu dok? ala yg AERIL ZAFIRIL belakon tu ahaks seb bek ada die lau x mau aku tidur je haha not bad la cerita die sebelum masuk wayang ni ada adegan lari berlari dengan pkwe tersayang haha! sumpah lawak penat kaki aku nk kejar die da la jalan laju glew cita apakah? bia aku dgn die je tahu oke hoho semput den bila menulis tnpa henti ni sat amik nafas , lets continue kiteowg masuk wayng dalam kul 8 cm tu and abis dalam kul 10 g lepak makan pulak smpai la kul 2 pagi lebih kurang then masa on d way nk balek ni ada sesuatu telah berlaku jeng jeng jeng apakah

benda ni berlaku di bangsar kalau - kalau da msuk berita ry ni korang mesti tahu sebuah kedai motorsikal telah terbakar fuh utk pertama kalinya aku menyaksikan kebakaran depan mata aku dah macm tgh tgk org shooting jew aku stuck kt stu dr mula xda kereta bomba sampai dtg 5 buah kereta bomba apa lagi typical malaysian kan semua stop kereta tepi jalan turun tgk bomba tu buat keje aish aish malaysian malaysian haha termasuk dengan aku skali sampai pukul 5 pg jugalah bawu kiteowg bla dr tempat kejadian tu , so conclusion nya mlm td aku date nan en. pakwe tgk kebakaran bukan selalu dapt pengalaman ni kan ? peace yooo

salam.

No comments: