Monday 12 November 2012

aku benci kan perubahan itu

asalamualaikum

mood asyik lari je sejak akhir-akhir ni ,erm nk kejar and cari pun xtau kat celah mana die menyorok maafla kalau perangai aku annoying sikit sejak-sejak akhir ni. seriusly ! aku benci dengan perubahan itu , sangat-sangat benci aku da terlalu letih utk pertahan kan segala-galanya okeyh tp hakikatnya aku je yg tahu betapa susah nya aku nk pertahan kan semua ni. hey ! ya aku bole tipu orang sekeliling cakap aku oke je , aku xkisah pun , aku da mula bole terima segala yg bakal berlaku tp hati aku? sampai bila aku nk tipu sembunyikan yg segalanya oke , ya sampai semuanya berakhir tp aku manusia biasa punya perasaan aku bukan robot yg tiada perasaan yg mampu utk ketawa sepanjang hari , aku pernah cuba semuanya , aku pendam segala yg aku rasa , aku abaikan segala perasaan aku semta-mata utk jaga perasaan ko , semata utk pahami ko . bukan aku xsudi and nk merunggut atas apa yg berlaku ni , aku cuma berharap ko paham apa yg aku tgh rasakan ni , xckup kah pengorbanan aku selami ni utk ko ? aku hanya minta ko berkorban sikit je utk aku tp ko xmmpu pun nk lakukan. aku xtau antara kita siapa yg memulakan permainan ni semua , kadang-kadang aku terfikir adakah ko btl2 sayangkan aku , adakah aku terlalu pentg dalam hati ko , cinta ? apa sbnrnya yg dimaksudkan dengan cinta tu , aku xtahu aku masih kuat ke utk semua ni . kenapa lah hati aku terlalu berdegil utk semua ni , kenapalah hati aku masih sgt menyanyangi ko setelah apa yg berlaku pelikkan hati ni. ni ke yg dikatakan cinta?aku selalu berharap yg masa bole berputar and stop kan wktu-wktu aku dgn ko tp aku tau kta xmmpu utk smua ni. aku cuma berharap ko xkan lupa segala yg pernah kta lalui sbb semuanya terlalu indah utk dilupakan.

No comments: