Friday 14 September 2012

aku kau dan die


nafasmu bermula nya langkahku
menghembus kata dari hatiku
dimana takdir ini menyatu kau dan die
dalam hati yang mencari cinta
usah kau tanggisi perpisahan
aku merasai cinta

aku kau die
bahagia rasa bersatu dalam cinta yg membara
biar sakit ku kerna cinta 
ternyata utk yg sempurna
berat jua rasa bersatu
walaupun sedar akan menghilang
dimana takdir ini memisah kau dan aku
hanya cinta kekal yg ku harapkan
dunia ini hanya utk sementara saja
pasti ada kenangan kita berdua
namun hati xpernah mengharapkan kerna ku tahu kini kau menyintainya

 ( apa yang aku rasa ketika ini)


ya allah kenapa apa yg ku rasa kan kini berat dan susah , kenapa hati aku tidak sekuat dan setabah hati nya utk lalui semua ujian ini. sesungghnya ketika ini aku sangt merindui die , tapi segala-galanya sudah berubah kini . die bukan lagi milik aku , kenapa air mata ni xpernah kering semakin hampir dengan perpisahan ini semakin sush utk aku terima hakikat semua ini. semoga ada hikmah disebalik semua ini , sejujur perasaan syg buat die tidak pernah hilang dr hati aku. biarlah aku sakit utk lihat die bahagia .semoga hati kuat kembali utk jalani kehidupan yg lain.

No comments: