Saturday 8 September 2012

AHMAD FIRDAUS SULAIMAN

asalamualaikum (senyum selebar-lebar mungkin) ^_^



Ahmad firdaus sulaiman , seindah maksud disebalik namanya iaitu nama syurga allah yg paling agung . seorang jejaka yang mempunyai jiwa yang sangat lembut event kadang-kadang nampak macam ganas kan , ceh pasan ! ganas ke? haha. tapi mampu mengetar jiwa perempuan aku , err jiwang pulak . uhuk

seorang yang gila-gila , penuh dengan kejutan dan banyak dengan kasih sayang (berbunga-bunga ni). apa lgi yang bole digambar utk seseorang yg bernama ahmad firdaus ni ermm tetiba im blurr =_= . okeyh let me think first  ha , oke idea da sampai , kalau nk tau favorite food die semua yang pedas-pedas sampai aku sendiri pun xtahan , xtau la mcm mana die ne boley tahan agknya time ibu die mengandungkan die byk makan yg pedas-pedas kot tu yg kenan kt die ni . hehe . tetiba teringat peristiwa wktu die berbuka kt rumah aku , sumpah xkan lupa sampai bila-bila sampaikan setiap kali nk mask sambal mesti mak akn ckp sal die , yelah mana x nya , time die berbuka kt umah aku tu sambal mak aku yg ampunn pedas yg teramat sampai kan die kena keracunan makanan , ohh pity for u dear im sorry ya >_< . rasa bersalh sangat time tu , da la first time berbuka nan family aku dia da terkena cm tu haisshh .cian syg saya ni im sory b .hehe

selama perhubungan kami , kami jarang sgt bergado kalau da pun selalunya aku yang start dulu , seb bek die ni seorang yang penyabar walaupun da la skit panas baran tu kan , tp masih terkawal la cuma kadang-kadang je garang mcm singa jantan >_< takutt aku tauu .terima kaseh syg sebb sanggup bersabr dengan karenah kekasih hati awak yang pelik-pelik ni , hehe.

seorang yang sangat ramah dan baik hati sanggup tu berkorban demi kawan-kawan , susah nk dgr die tolak kalau da kawan-kawan die yg mnta pertolongan die. yang ni gua tabikk sama lu la broo ahaks susah tau nk jmpa orang yg mcm ni . bertuahnya aku jumpa dengan die hehe suda-suda byk-byk puji kang kembang sgt pulak.sumpah aku bahagia sangat selama aku dengan die mence tipu kann haha , event da la sikit-sikit perkara yg menyakitkan hati die suka buat tp aku tetap syg die yg sesangat.

seorang yg ceria , kelakar , romantik kadang-kadang selalu buat aku terbuai dengan suara die, ouchh im blushing now .  aku tahu setiap kali aku sedih die akan berusaha utk membuat aku terseyum event sekejap   , saya hargai sgt usaha awk tu syg terima kaseh utk semuanya. saya berharap saya akan terus memilikki segala senyuman awak itu izinkan saya yew. saya ingin terus menjadi teman awak yg bole awk kongsi segala-segala igtlah disaat semua tglkan awak , saya kt sini mash trus bersama awk .ingtlah awak selamanya istimewa dalam hati saya.  i love u co much b.

salam

No comments: