Tuesday 17 April 2012

pulau perhentian last day

fathin in the houseee , selamat pagi semuaa (wah semangat aku ) ^_*

sob sob sob sedey nak cta hari last kami di D LAGOON BEACH PULAU PERHENTIAN ni , ase cam xnak balek nk duk jew sini . ahaks ! bole meyh? bole lau duet banyakk xpunn kawen nan anak tokey d lagoon ni errrr gatai-gatai .

disebabkan malam tu ramai yang tidur lewt , jadi pagi last ni ramai yang bangun agk lewat sikit tapi before 12 pm sebabnya dah kena chekout kan , kang xpassal tambh duett lagi . weee aku bangun , siap-siap kemas beg semua keluar bilik tumpang barang-barang semua kt bilik pakwee ,buat makanan buat anak tersayang dulu. opssss !!! aku lupa lak nk gtau yang anak-anak aku ikut bercuti bersama , siapa lagi HERO & BABY . mana bole tinggal ngat mama papa jew nk honeymoon anak-anak kena kut sekali bawu la ibu bapa yang bertauliahhh erk ~

tunggu pakwe siap-siap kami pun pergilah bekpes dulu sebelum bergerak balek , makan yang ringgan-ringgan sebabnya kang nak nek boat sudaaa muntah + pening pulakk. tambah-tambah pakweee aku tuu . ceitt ! cakap xmabuk laut tapi yang adoooo . haha!

before bergerak pulang


ni la bot yang jadi transit kami sampai ke jeti
KUALA BESUT


continue continue pengalaman pertama aku , yelah ni kan first time aku nek boat cam ginii , ehhh bukan sejak pergi sini la kan .pagi kami balek ni hujan sekejap , then mendung jew , kami xnaik boat d lagoon tapi nek boat len , so semua sekali stu boat . xlama lepas tu tambh pulak lagi beberapa orang mat salleh yang nak balek juga , tapi dewang-dewng ni didrop kan di jeti len sebbnya dewang nek feri. ermm first time aku rasai dan tengok pengalaman trasit penumpang di tengah-tengah laut , gilooo wehhhh ! seyes aku takut sebbnya tengah-tengah laut kan dengan ombak kuat sebb cuaca xberapa nk okew. pulakk dahh orang yg wak boat ni stuck pulak kt tgh laut sebb nak tunggu penumpang len. selagi bole masuk die sumbt ajew !! (geram) sebabnya kesian pakwee aku , da xlarat . cam biasa la die pemabukk rinduuuu ,salahhh mabuk lautt laa weee~

setle-setle transit ni , kami pun bergerak pulang . terasa 4 hari disini begitu cepat sekali masa tunggu nk g sini punya lah lama kan. tapi aku da gunakan percutian ni sebaik mungkin dan sangat-sangat enjoy .^_*

akhirnya alhamdullilah , perjalanan kami selamat pergi dan selamat balek. akhirnya tiba juga di jeti kuala besut , apa lagi semua angkt-angkat beg masuk kete . tapi sebelum meneruskan perjalanan pulang kami makan tengah hari dan beli sedikit souvenior buat kawan-kawan . xlupa tuu tauuu ahaks.

we <3 perhentian
merah + hitam +putih


ada lagi lahhhh


^_*

suka-suka
^_^




jejaka-jejaka semua


yoooo


sekali lagiii
errrr
manoo pakwee


peacee


merah + hitam + putihh


team merah
a.madi ,k.ika(abg n akak ipa aku) mentioned ni haha
along , fara , daus
gen 2 team 
ahaks


hitam teamm
aku , pakwe , amir ,topek,wan,k.nita
myv teamm



last copaque
last pic utk perhentian
dp fb saya
dp bbm saya
firdaus <3 fathin
i love u for till my last breath


huh ! setel bergambar semua , sakan la kan sebabnya da nak balek n memulakan kehidupan masing-masing . kepada yang bekerja selamat bekerja , kepada yang study selamat belajar , kepada yang bercuti selamat bercuti. akuuu ??? selamat menduduki finalll , tetttttt da abis pun paper so aku bercuti lahhh. kesian pakwee sangat buzy sebab nk final suda .

sebelum balek ke KUALA LUMPUR kami berjalan dan singgah dulu di KUALA TERENGGANU sebabnya da yg nk beli kopok lekorr yelahh da sampai sini xsah lau xbeli kan. haa borongg lagiii. lepas magrib kami bergerak pulang , fuhh sakit balek la badan-badan serta uraf saraf akuu , menceee cam aku drive pulak kan. ahaks . around 4am aku tiba di SHAH ALAM di rumah tersayang lagi tercinta ni . the bestttt holiday have i been. nk g lagiii boleeee laaaa ^_^

PULAU PERHENTIAN sangat cantik dengan keindahan dan keuinikkan tempat tu sendiri , xrugi pergi sana , berbaloi-baloi . percutian yang sangat seronok pernah aku alami , sampai da giloo nk g pulau ag nii . pakweee bole kan? haha! thanks sangat buat pakwee sebb percutian ni permulaan bagi perhunbungan kali kedua kami . cuma aku berharap buat yang masih mempunyai hati kt pakwe aku tu sudah-sudah la. janganla ganggu hubungan kami . mendoakan kami lagi bagus , kami pun mendoakan anda bahagia dengan kehidupan anda.

salam

No comments: