Wednesday 11 April 2012

entry special buat die bernama

assalamualaikum dan selamat malam BINTANG HATY ^_*

erm agaknya apa la yang kamu tengah buat sekarang ni kan , agak nya kamu pun rasa benda yg sama cam apa yg saya rasa kan x? rasa rindu yang teramat sangat *parah ni* agaknya da nk kena kawen ni *ouchh miang suda* hehe !

entry kali ni memg khas buat kamu AHMAD FIRDAUS SULAIMAN , walaupun memg dalam blog ni banyak yg saya cita sal perasaan saya kt kamu , tapi kali ni lebih special dan lebih detail lagi apa yg saya rasa tentang kamu dan perhubungan kita . saya bersyukur sangat sebabnya kamu da kembali bersama saya , terima kaseh sebab sudi memilih saya dan sanggup nk bersusah senang bersama saya , saya berjanji saya xkan sesekali khianati kepercayaan yang kamu da beri , mudahan kamu juga begitu . kita sama-sama mempertahan kan hubungan kita sehingga ke akhirnya yew , insyallah . amin *jujur saya bahagia sangat*

maaf sekali lagi sebabnya kadang-kadang emosi saya xberapa nk betul sangat , suka tanya hal yang mengarut-ngarut harap kamu xpernah bosan + rimas + marah nan attitude saya , saya akan cuba perbaiki semuanya demi hubungan kita. opssss ! rasa cam skema pulak entry saya kali ni kan . hehe! tapi xpelah sekali sekala.

saya pernah cakap kt awak kan saya xkan tinggalkan awak sehingga awak sendiri yang buang saya , apa yang pernah terjadi dulu angaplah ianya ujian yang melanda perhubungan kita , anggaplah ianya sebagai ujian yang menguatkan lagi cinta antara kita * tengok aku da jiwng* ahaks. erm susah senang kita bersama-sama yew , jangan malu  lau da pape masalh jangn simpan dan pendam jew , just terus terang oke sayang? ^_*

AHMAD FIRDAUS awak tau saya betul sayangkan awak , saya sudi lakukakn apa saja utk awak , xkira la apa orang nk ckp , mybe orang akan anggap saya bodoh sebb sanggup berkorban utk seseorang yg mungkin belum tentu jodoh saya . tapi saya yakin awak jodoh saya insyallh . saya akan cuba belajar utk membahagiakan awak , saya nk awak anggap hubungan kita sesuatu yg indah yg xmugkin awak lupakan sampai bila-bila even kita xda jodoh sekali pun .

AHMAD FIRDAUS saya harap awak dapat rasa kasih +sayang+cinta saya kt awak , awak nak tau awak jahat sebab awak buat saya jatuh cinta + jatuh sayang+jatuh rindu kt awak , tapi rasanya saya sendiri yang biarkan perasaan terhadap awak ni tumbuh mekar *kan kua da ayat novel* hahaha! * b i realy love u more than u love me* awak , terima kaseh sebb awak saya rasa bahagia lebih dari dulu , terima kaseh sebab sembuh kan luka dihaty saya *tetiba nak touching* . saya mengaku memang berat dan sukar utk saya lepaskan awak dulu , tapi saya xdiberi pilihan utk membuat keputusan , saya berharap hubungan kali kedua kita akan bertahan lebih lama lagi , saya da xnk lalui kesakitan yg pernah saya lalui dulu , awak jgn tingalkan saya lagi yew .

saya rasa apa yg saya tulis ni , kebanyakkan awak da tau bukan? tapi saya tetap nk luah kan , rasa nya dengan cara menulis lebih teratur dan banyak boleh diluahkan hehe! sebab ni cara saya menunjukkan rasa sayang saya pada awak . cara saya menghargai setiap yg awk lakukan utk saya .

SAYA SAYANG KAN AWAK
AHMAD FIRDAUS SULAIMAN
<3


note : b , sayang harap b bahagia selama nan sayang ,sayang da ikat b jadi xda siapa bole amik b dari sayang suda , b terima kaseh utk peluang kedua hubungan kita . semoga b xjemu dgr yang sayang sayang sangat b (oke da nges buat entry ni )  semoga perhubgan kita kali ni lebih banyak gelak tawa dan kebahagian ^_*

salam.

No comments: