Sunday 11 March 2012

bersama kembali opsss !

selamat malam semua wahhh mood sangat baek malam ni tapiiii mesti ada tapi kan aku rindu dielahh ! omg ! siapakah die ? AHMAD FIRDAUS SULAIMAN  ^_* *oke saya blushing* malu

oke sila kembali pada tajuk asal yew. kembali bersama opss! kami kembali bersama ke?? maaf kepada stalk sekiranya anda jeles, tapi aku memang nk buat ko jeles pun , so ko kesah aku xkesah laa . ehh2 apa aku nk cita ni. ha jap-jap lupa lak. haha! sebenarnya xda la kembali bersama sangat pun sebabnya kami memang xpernah berpisah pun cuma sekarang ni hubungan aku dengan si diee semakin rapat dan erat *wah* 

iyeww aku jujur dulu die memang penah buat aku sakit , pedih , hidup aku huru hara sampai rasa hidup ni kosong sangat . tapi syukur sekarang die sudah bersama aku terima kasih allah sebab kembalikan die balek. aku xpernah buang die so tiada istilah jilat balek ludah sendiri sebab aku xpernah ludah nk jilat apa pulakk errkk *seramm* haha! semoga hubungan kami berkekalan . aku nk jaga hubungan ni dengan sebaiknya lebih baik dari sebelum ni . dan aku hadiah kan die something yang die suka sangat. ^_^ nak tau jom tgk!
.
.
.
.
AHMAD FIRDAUS 
saya sayang awak sangt
(oke ceq malu sebenarnya)
hehe!






thanks buat
sebab buat coklat yg cantek sangat 
xsampai haty nk makan
hehe!

note : ahmad firdaus saya betul sayangkan awk . jujur perasaan ni da mendalam utk awak , semoga kita sama-sama menjaga hubungan yg kita bina selama ni insyallh amin. semoga awak rasa semua perasaan saya tentang awak . ada jodoh kita ke jinjang pelamin yew ^_* semoga ada ikatan sah antara saya nan awak(harapan saya) amin. saya da xnak lelaki laen selaen awak. tapii kalo kita xda jodoh utk kearah itu saya mengharap kan awk hidup dengan baik dan bahagia ye. ini cara saya meluahkan rasa sayang and cinta kt awak semoga awak faham dan rasa semua ini .

setiap kata-kata awak saya akan simpan semua didalam hati ini saya percaya rasa sayang awak kt saya ikhlas dan jujur .

salam

No comments: