Tuesday 21 June 2011

hatimu milliku


pernah kah engkau hargai
cintaku yg sejati
pernahkah engkau mengertikan
diriku ini
.................................
betapa hebatnya cintamu
memberikan ku sejuta pilu
betapa agungnya asmara mu
membuatkan ku terpaku
............................................
disisimu aku terdiam seribu bahasa
dihatiku bergetar sejuta rasa
namun sukar untuk aku meluahkan
ku cinta padamu
.........................................
nafasku terhenti bila melihat dirimu
terasa pantas degup jantungku
mungkinkah hatimu milikku jua
ku sayang padamu
.............................................
kan ku abadikan dikau suatu kenangan yang manis
yang xmungkin aku lupa untuk selamanya
kan ku coretkan kenanganmu 
dalam sanubari ku ini
agar jadi yang terindah didalam hidup ku ini
.........................................................
bagai bahtera dilanda badai
gelora cintamu mengoncang jiwaku
berombak mencari daratan yang damai
cintaku
......................
jejiwang lak aku petang-petang ni kan...tapi ni la pe yg aku rasakan ' love is hurt ' betul sakit...

No comments: