Monday 27 June 2011

cerita KAMI

salam satu malaysia ! ahaks

jap...jap....aku nk gelak 5 saat oke muahahahahahahahaha.....cukup-cukup xley lebey-lebey sangat kang owg kata aku gilo lak eh ~

actualy xda pape sje nk mik mood tuk mulakan entry yg ceria ni kan.....aku nak habaq mai skit kang kowg ni...seperti yang kowang sedia mklum la kan aku kan tgh sem break ni so pe lg byk la aktiviti yg telh diplan kn tuk aku join ! well nk wt cm ne ramai org sayang kan....walaweh.....perasaan betul minah sowg ni....lalalalalala~

bwu seminggu aku berada dikampung tercinta mana lgi ipoh mali xlak sombong la...haha! khamis lepas kelas aku buat reunion almaklumlah nk smbut ketibaan aku balek kan....oke tipu jew actually da lama kte owg xjmpa so dewg oganise la tuk kami semua hangout.....

walaupown xstu kels yg join hanya bebrpa owg saja..tapi....happy sangt da lame aku xrse kegmbiraan tu...=)
im realy-realy enjoy it ! len kali buat lg tau weh.....sure aku msti nk join...haish byk ctew pown xgna kan..pe kta biar gambar-gambar ni pulak yg bebicara betapa bahagianya kami saat itu....
.
.
.
.


jadi model sat
hahaha!

 ala-ala photoshot air terjun gtu
oke muntah ijo !


lihat kami beposing
lagi!

gimik sje ni
ahaks


 dengan CINTA saya


opsssss ! model apakah ini
reject !


sejukkk !


rendam-rendam


last pic at sg.salu 
.
.
.
.

selepas seronok kami bermandi-manda di sg.salu kami pergi ke sini pulak

meh-meh
.
.
.
.
tada


pintu masuk gua tempurung


macam ni ghupanya gua tempurung tu


oppsssss! im again
ahaks


teropong 
~
.
.
.
selesai di gua tempurung kami meneruskan perjalanan pulang ke ipoh da singgah sebentar di taman botani then trus g makan steamboat kt johny...fulamak jalan sakan kan..kan....ngee~
.
.
.

taman botani


makan yop 
haha


ni la ghupa owg tgg makanan
ahaks

selesai suda ! amin
seyes best gle....credit to zulfadhli , hussein , khairunisa , karwai , attul

salam!

No comments: