Thursday 17 February 2011

saya nk kenal awk

selamat t.hari bloger & salam stu malaysia...=)

mood = blogwalking , stalker...ahaks

cam bese la g blogwalking td
OMG!!
tetbe jmpa stu segmen ni
n trus rse nk join
=)

segmen ni dr blog :



oke jom strt becerita
dengan keadaan yg tenang k
(=

nasibla segmen ni tuan punya blog telh bg hint siap2 pe yg nk kna ctew kan
i like ~

fist nama samaran

lets start nama ic aku FATHIN NURSYAHIRAH. kt umh nma mnje aku ATIN the whole family call me degn nma 2...tp len keshnya dgn membe2 dma ni sesuka n sesedap rse jew nk pgl aku kowt sedp mlt dewg jewp(menci..menci..)ahaks...tp xpe2 aku xkesh asl kan nma 2 oke...membe2 kebaykakn pgl aku dgn pglan KECHIQ...ha apakah apakah apakah?? nma ni tcts dr sowg abg ni tme aku keje MCD 2 years ago!! OMG mybe disebabkan fizikal aku ni yg kecik lg ketot ni kowt

asal

aku dilahirkan di HOSPITAL BESAR IPOH...sekarang da upgrade HOSPITAL PEMAISURI BAINUN..pada 16 mac 1991...so cpt calculate(smbil menekan2 calculator 2) umo aku skrg da msuk 20 years!!(tua) ate teman ni memg beno la owg jati perak...hahaha....

hobi

hobi...macam2 aku ska buat ble da wktu lapang ni....tp paling kerap surf tenet la smpe da rse xley hdp tnpa lappy nan bb ni(wua)....tp hobi plg best pe lg menghbs kan duet mk bpk la g shopng (cewah bankrup parent aku) aku ska gk snap2 pic( konon2 bergn jd model) ahak.....last skali aku ska mkan ice-cream(eh ni hobi gk ke??) opsss!!

sejak ble bebloging

actually aku da lme strt blog ni da la dlm 1 years lbey kowt....since 2009 tp dlu just sjew2 je xda lak nk g blogwlkg cz bz stdy....cm lately ni jew aku byk mse lpg n rjen2 kan dri g blogwlkng n stlker blog owg....n rse nikmat bloging ni (cewah...) hahaha

entri best

erm ce pke....ce pke.....da ke x ha?? kowg rse da x..wua...aku pown nt sure la cz aku ctew jew pe yg tgh aku alami or rse....jap2....aku ase ni kowt ctew yg best 2....http://atinchumel.blogspot.com/2011/01/hati-berbunga.html ha sebb pe aku kta best...cz tme ni at aku tgh appy n seng so jd best la....(=

peristiwa yg xdpt dilupakan

da stu insiden ni memg aku xkn lpakan seumur hdup la....xctd x...xctd x nk tau...ahaks...time 2 aku nan gf aku nk g stdy kt MCD tp kteowg teslh msuk jaln ale2 ktewog tmsuk higway meghala ke tepeng 2....ngat kn nk patah blek kowt kuala kangsar tp xjd kteowg trus ke tepeng...fist tme drive moto 69 km suda la dgn tme bleknya ujn lebt sgt memg kteowg redah je dgn kelajuan 110kn sejam....wua blek 2 abs sakit2 pingang aku...yla fist tme drive mto sejauh 2 kan....tp memg best la (tebek wok) ngee~

oke DONE!!
=)

tag :

adiyos..

2 comments:

Unknown said...

holla SBK dtg jenguk..trimas sebb joining my contest =) ada potensi tuk meng =)mcm mne boleh slh jln 2.hehe

fatenrustam said...

holla jg..=) nice 2 meet u...sama2...hehe
eh yke..amin...haha 2 la pasenya xctd nk g stdy kt mcd(konon) ale2 jmpa mcd kt tepeng suda...haha