Tuesday 4 December 2012

first entry for DISEMBER

asalamualaikumm

fuh fuh fuh lama nya da xupdate en.blog , last entry bulan lepas almklumlah tahap kebuzian ku makin lama makin menjadi-jadi cewahh kalah PM tau ahaks. ini entry pertama aku utk bulan DISEMBER hyee new month , hope this month aku lebih tabah dr bulan-bulan lepas and before start tahun baru mudahan aku dapat terima semuanya dengan seikhlas hati aku.mybe lepas ni blog ni akan sunyi kembali , sampai hati aku betul-betul dapat terima apa yg akan berlaku , maaf ya en.blog terpaksa ditinggal kan sekali lagi.

jodoh pertemuan semuanya telah diaturkan oleh tuhan dengan sebaik-baiknya , setiap yang berlaku pasti bersebab dan hikmah nya , sama ada cepat atau lambt saja kita ketahui semuanya. aku cuba bina balek keyakinan diri yang semakin hilang jauh , aku cuba menggagap ini semua ujian dan pengalaman utk diri aku supaya aku lebih tabah dan tidak terus disakiti.aku tau salah utk pertikaikan semua yg berlaku , tp kadang-kadang aku terfikir juga kenapa aku yg dipilih utk terima semua ini. kenapa tuhan masih terus biarkan rasa sayang aku dekat die semakin mendalam , saat hati aku ingin lepaskan die. semuanya sakit , semuanya terasa susah bila semakin lama kita mengenali dan menyayangi diri die. ya ! perasaan ini xkan mungkin hilang , hati aku pun da mati dan tertutup rapat utk mana-mana lelaki. biarlah perasaan aku terus menyepi utk die sorang.

# seriously i miss all about u co much gegumuk .

No comments: