Monday 1 October 2012

hye oktober

asalamualaikum

oktober comming ! goodbye september , bulan ni sambut bufday 3 orang yg istimewa dalam hidup aku. happy bufday walaweh wish siap-siap tu. hehe. it was late now da dekat pukul 2 pagi tp aku still xbole tido lagi yang len semua da lena diulit mimpi gtu harapnya semua mimpi yg indah-indah yew .heuwheuw .hati masih merindui orang yg nun jauh disana harapnya die sihat-sihat saja , xtau la sampai bila nk mcm ni kan. sometime aku xkuat nk hadapi apa yg tengh berlaku dalam hidup aku ini , aku tahu tuhan xkan uji kita kalau kita xmampu bukan? tp kuatkah aku itu persoalan nya , hati semakin terluka melihat kemesraan mereka. aku cuba tepis segala perasaan tetapi akhirnya aku kalah sendiri , duduk sendirian dan menanggis terus menanggis. hishh pandai nages jew kan aku ni haha. sekarang ni tgh dengar lagu favarote song bla die g karok olan , teringat balek segala kenangan kta bersama.sumpah aku rindu semua tu , aku rindu nk chat fb , nak post wall ,nk mengedik dalm fb tu nan die komen-komen . erm sekarang ni semua tu aku da xley nk buat , apa-apa pun terpaksa simpan jew. pernah x awak bayangkan berada di tempat saya , betapa saya sush pertahankan semua ni , awak saya xpernah putus asa utk menunggu awak , utk terus menyanyangi dan merindui awak. iyew saya sudi lakukan itu semua , sampai ke penghujung yg saya sendiri pun xpasti. selepas bulan september ni adakah kita masih sama seprti dlu? baru leps baca semua chat-chat yg leps bahagia sgt kta wktu tu kan?sekejap jew semuanya berubah , saya xpernah sngka ujian kita begitu berat .awak it was hard to pretend like nothing happen , saya manusia yg da perasaan awak , sekarang ni saya rasakan yg awak da semakin menjauh , maaf kalau ini hanya perasaan saya seorang saja atau pun cara awk utk meninggalkan saya. byk yg da berubah kalau awak sedar , saya cuba memahami keadaan awak , saya cuba terima segala kesakitan ni , cuma saya terfikir adakah hari awak , awak igtkan saya , awk rindukan saya mcm mana saya ingtkan dan rindukan awak. awak saya minta maaf diatas segala-segalanya , saya masih lagi mempercayai awak , saya xkan meragui kasih syg awak terhadap saya , setiap hari saya berdoa akan ada penghujung yg bahagia buat kita.saya btl2 megharapkan awak , saya rindukan awak sangat.

salam.

No comments: