Saturday 29 September 2012

penghujung cerita


kaki ku langkah dan terus melangkah
membawa diri tanpa hati dan perasaan
kemana hilang semuanya?
aku masih lagi terus melangkah
mencari penghujung cerita aku

sejenak terfikir
kenapa berlaku semua ini
kenapa semua ini berlaku keatas aku
aku masih lagi keliru menanti sebuah jawapan
utk penghujung ceritaku

masih lagi mencari sedikit kekuatan
sedikit ruang utk menerima apa yg telah tersurat
walaupun kadang kala sering terlupa dan terleka
aku cuba bina semuanya
masih jua utk penghujung ceritaku

kisah aku dan engkau
masih lagi tiada noktah dan penghujungnya
aku masih lagi sepi dan sendiri
mencari sedikit ruang dan jawapan
utk penghujung cerita kita
aku tetap mengharapkan cerita kita berakhir dengan sesuatu yg indah
kerana aku tetap terus menyanyangi dirimu.
mungkinkah ini penghujung cerita ku?

 # luahan hati ketika rindu

No comments: