Sunday 2 September 2012

i just only love u

asalamualaikum dan selamat tengah malam >_<

i just only love u , just straight to the point ajew la kan . entry kali ni still utk my beloved boyfriend. ohh maii i just only love him , mungkin etry kali ni still entry yang pepanjang buat awak . we just finished our consvertion n talk about our relationship , ye saya sedar sejak akhir-akhir ni saya selalu cari gado dengan awak , byak je hal yg saya xpuas hati dengan awak kan? awak pun da bosan nk layan saya , lagi awak bussy lagi tu saya suka cabar kesabaran awak , maafkan saya sebb terlalu inginkan perhatian awak. maaf kan saya juga sbb saya life awak berubah . saya xpernah ingin nak memaksudkan semua tu , saya cuma inginkan perhatian awak saja knp saya selalu nk spenttime degn awak , only one word b i just miss u damn much !betulalh cinta jarak jauh ni betul-betul menguji kita kan , seriously this firstime to me cople jarak jauh event hubungan kita sudah mencecah setahun lebih. awak , saya berharap sgt awak dapt berthan dan bersabar dengan perangai saya , tolong saya ubh perangai saya ni yew.saya da xnak gado-gado dengan awak lagi , awak da jadi garang sgt skrang ni macm singga jantan tauuu , takut saya >_< . insyallah saya akan cuba memahami keadaan awak , insyallah saya akan perbaiki diri saya harap awak pun sama-sama dengan saya menjaga hubungan kita ye.awak dilarang sama sekali utk tgl kan saya !! kalau x matii awakk (ugut ni) haha!ha lagi satu awak juga dilarang sesangatt utk melupakan saya ! sorry b syg btl2 takut utk kehilangan b , syg sgt2 mengaharapkan b , ye syg paham masa depan , jodh pertemuan semua ditangan tuhan, tp kta still kena berusaha utk pertahan kan apa yg telah kita bina kan ? syg bersumpah syg xkan tglkan b.harap b hargai semua yg syg buatkan utk b . sampai bila-bila pun saya tetap syg kan awak sorang ^_* saya nk awak tau setiap hari-hari saya , saya hanya fikirkan awak sorang jew , da tiada ruang dalam hati ni utk lelaki laen. im trust u b , hope kepercayaan yg saya bagi lagi sekali ni xkan disiakan2 lagi yew.datanglah sehensem mana sekaya mana lelaki tu pun dalam hati cuma ada ahmad firdaus sulaiman saja . saya berharap awak pun mcm tu jga . i just love the way u love me , saya terima awak seadanya , maaf kan saya sebb kdg2 terlalu membanding awak dgn org laen .awak , percaya saya , saya xpernh jemu dan xpernah berhenti utk menyayangi awak . orang ckp gado-gado ni satu fasa utk kta lbh mengenali each other kn? dan satu lagi terima kaseh utk semuanya yew . i just only love u AHMAD FIRDAUS SULAIMAN.

salam

No comments: