Monday 2 July 2012

in relationship ? perhubungan?

asalamualaikum

holla pe khabr semua ? maaf agak lama xmenghupdate en.blog , perkara biasa la kan line internet macam siput **** (teka sendiri la) .hello julai ! da masuk 2 julai hari ni xsangka kan begitu cepat masa berlalu , perhunbungan aku bersama en.pakwe juga sudah mencecah tiga bulan walaweh gaya macam tiga tahun kan? haha! semoga perhubungan kami bekekakalan even bayk duguaan mudahan kuat utk tempuh semua.insyallh kalo memang suda ditakdir kan akan bersama jua . SAYANG awak SANGAT ^_*

in relationship ? apakah ? ada pelbagai perhubungan dalam hidup kita ini bukan , hubungan kekeluargaan , hubungan persahabatan , hubungan antara kekasih .bila terlalu banyak hubungan yang kita bina telalu banyak juga lah hati yang perlu kita jaga . terlalu besar lah kepercayaan perlu ada dalam diri kita , tak kisah brp banyak atau sesuatu perhubungan tu yg penting kepercayaan dan macam mana kita mengenali seseorang tu. ermm aku cuba pekak kan telinga dan butakan mata aku , aku xnak dengar apa-apa yang membuat kn aku ragu-ragu dalam perhubungan aku dengan die . sebab aku rasa aku lebih mengenali die daripada orang lain , aku lebih mempercayai die dari orang lain except my family k. so aku decide utk bediam diri ,biarlah aku simpan semua tu dalam hati aku.

apa-apa pun hubungan aku dengan die semakin baik dan semakin bahagia . doakan kami yea ^_^






note : saya sayang kan awak sampai bila-bila , jadikan hubungan kita sesuatu yang indah bukan nya sesuatu yg utk disesali suatu hari nanti yew . semoga kita kuat dan tetap bersama hadapi segala dugaan dalam hubungan kita. ^_*

No comments: