Friday 1 June 2012

vacation + wedding fist day

asalamualaikum

holla JUNE ! goodbye MAY ! semoga jun lebih indah dr bulan-bulan yang sebelum ni , maaf la agak lama xmenghupdate blog akibat line tenet cam ciputt babi grrr tension aku . banyak da entry aku tertangguh akhirnya terlunas juga hari ni ! hehe . tetba pulak line ni laju macam superman erk ~ maaf la buat flower and stalkerr cehh bajett kan !

erntry kali ni aku nk story - mory sikit aktiviti aku pada bulan may , last week 26 and 27 may kami akuamarin sekeluarga ada invittion wedding di trolak sungkai kampung salah seorang housmate aku. kami bergerak dari shah alam pada hari sabtu dan dirombongi 2 buah biji kereta yang dinaiki seramai 9 orang . opss xcukup korumm lahhh. kami memulakan perjalanan pada jam 1.30 petang dan sampai di FELDA TROLAK jam 3.30 petang . seb bek lah tuan rumah sgt memahami da siap sedia kan makan tengah hari buat kami TERIMA KASEH banyk buat mak fiedah , susah menyediakan makan n tempat tinggal buat kami. 

lepas siap-siap makan , kami semua dibawa mandi di air terjun apa tah yang da kat kampug fida ni , apa lagi semuanya ayuhhh gambar pula berbicara .

.
.
.
akuamarin family


aku nan pakwe
opcoss la ada ke
^_^


bapt , ros , nani


jauh ni mendaki dlu


ha ni lah tempat nyaa


grrr sejukk


bajett aku ringgan dalam air
haha!


daddy mommy


2 cople
greyy + white


aktiviti menshampookan rambut
free of charge
pakwe muka heaven
haha


fuhh fuhh penat mandi suda , bersiap pulang kerumahh maaf rumah disini bermaksud pulang kerumah fida lahh . perjalanan kami masih panjang lagi ! oke . sampai-sampai dirumah masing-masing buat hal sendiri sehingga malam kami dijemput pergi kerumah penggantin ada tahlil , opsss lupa aku belum inform rumah siapa yang kawen kan sambung part 2 nnti lah nak tau kna baca entry aku sampai habis oke. hehe

malam tahlil
.
.
comel belaka


ada macam ixara aisyah x?
hehe


nanie bapt


i adore him !
walawehhh
pakwe ensemm bukan?


muka apa ni??
opss

.
.


.
.


adha , pakwe , bapt


lagi sekali


perut kini membesar tanda bahagia 
ahaks

setle fist day at trolak , abis makan-makan kami pun balek tidur , esok kena bangun awal pagi kalo x kena rebut bilik air nanti. hehe! sambung sec day pulak oke !

No comments: