Thursday 10 May 2012

new sem

selamat malam semua ^_^

haiyakk suda seminggu masuk sem baru gheti nk hupdate blog kan , aishh apola nk jadi nan anak en.rustam ni hehehe ! almklumlah kebussian melanda diriku , masuk sem baru pulak kan . walaweh aku da masuk tahun kedua la jadi seniorr sudaa puii ! layak meyh? ahaks. sem kali ni short sem so aku amik hanya 2 subjek saja kels pun da 3 hari jew isnin , selasa dan khamis . hope sem kali ni lebih eluk dr sem lepas , sem ni aku amik subjek servis marketing n retailling , be polite with me yaa ! mudahan jatuh cinta nan subjek ni ^_^ .

banyak hal yang xdiingini berlaku lately ni , semua perkara-perkara yang xdisangka , ini lah lumrah kehidupan kan . weee esok aku xda kels alamk bosann lahh ! pakwe saya bekerja pulak nk wat cm no cri duet nak kawen t hahaahahah! .k lah t merapu lagi.

salam

No comments: